Marta Hildebrand kierownikiem ds. wzrostu w Gazeta.pl
Od lipca br. za wzrost zasięgu portalu Gazeta.pl będzie odpowiadała Marta Hildebrand, która wcześniej pracowała w Wirtualnej Polsce. W Gazeta.pl będzie odpowiedzialna m.in. za dział SEO, dział social media i zespół growth-hackingowy.
– Cały czas testujemy różne rozwiązania, dzięki którym możemy jeszcze skuteczniej odpowiadać na potrzeby naszych użytkowników i znajdować sposoby na dostarczanie im treści zgodnych z ich zainteresowaniami. Jestem przekonana, że bogate doświadczenie Marty Hildebrand będzie dla nas ważnym wsparciem w rozwoju kolejnych projektów zasięgowych Gazeta.pl – mówi Agnieszka Siuzdak, dyrektor ds. wzrostu biznesu contentowego.
Marta Hildebrand dotychczas pracowała w Wirtualnej Polsce, gdzie była Product Ownerem w dziale Business Development and Operations i zajmowała się biznesowym rozwojem serwisów z kategorii Styl Życia, Rozrywka, Zdrowie i Parenting (m.in. Pudelek.pl, WP Kobieta, Gwiazdy, Film, Kuchnia, Turystyka, ABCZdrowie i Parenting.pl). Wcześniej była Product Ownerem platformy publishingowej Wirtualnej Polski i nadzorowała projekt przeniesienia na tę platformę kilkunastu serwisów z portfolio WP, jednocześnie intensywnie ją rozwijając.