Matura z wiedzy o zegarkach – projekt specjalny miesięcznika „Logo”
W najnowszym numerze „Logo”, który ukaże się na rynku w piątek – 30 listopada br., czytelnicy znajdą pierwszą odsłonę wielkiego testu z wiedzy o zegarkach. Specjalna akcja potrwa przez sześć kolejnych numerów miesięcznika i zakończy się maturą na prawdziwej sali gimnastycznej, a na najlepszych studentów czekać będą cenne nagrody. Ponadto w grudniowym wydaniu magazynu ukażą się m.in. ekskluzywny wywiad z Robertem Więckiewiczem oraz przewodnik po najważniejszych serialach ostatnich lat.
Matura z wiedzy o zegarkach to projekt redakcji realizowany we współpracy z portalem zegarkiipasja.pl. Na łamach sześciu kolejnych numerów „Logo” publikowane będą próbne arkusze egzaminacyjne, dzięki którym czytelnicy sprawdzą swoją wiedzę na ten temat, a w maju 2019 roku „Logo” zorganizuje maturę z zegarków na prawdziwej sali gimnastycznej. Zwycięzcy otrzymają atrakcyjne nagrody. Aby lepiej przygotować się do egzaminu, w serwisie zegarkiipasja.pl umieszczane będą materiały edukacyjne. Partnerami akcji są Longines, Certina, Rado i Tissot.
Tematem grudniowego numeru „Logo” będą seriale. Redakcja opowie, kto nauczył Polaków tworzyć i oglądać „filmy w odcinkach”, co kryje się pod pojęciem hate-watching oraz jak rozmawiać o tych produkcjach, których nie zdążyło się jeszcze obejrzeć. Ponadto dziennikarze „Logo” razem z ekspertami wybiorą 15 najważniejszych tytułów ostatnich lat i podpowiedzą, co fani tego gatunku powinni obejrzeć, aby być na bieżąco z serialowymi trendami.
Bohaterem okładki jest Robert Więckiewicz. Aktor wcielił się w główną postać w „1983” – pierwszym polskim serialu Netflixa, którego premiera zaplanowana jest na 30 listopada br. W ekskluzywnym wywiadzie dla „Logo” artysta opowiada m.in. o alternatywnej rzeczywistości przedstawionej w serialu oraz trudnościach, z jakimi się spotkał przy pracy nad tą produkcją.
W ramach mikołajkowych i bożonarodzeniowych przygotowań redakcja „Logo” stworzyła świąteczny prezentownik: 136 pomysłów na podarunki pod choinkę oraz sprawdzone miejsca, w których znajdziemy rzeczy znanych marek w przystępnych cenach. Czytelnicy dowiedzą się też, jak wygląda świąteczny dress code oraz poznają 7 sposobów na golf, który wrócił tej zimy do łask.
Najnowsze wydanie „Logo” dostępne będzie w sprzedaży od jutra – piątku, 30 listopada br. w cenie 9,99 zł. Listopadowy numer miesięcznika wspiera promocja w radiu (radiostacje Agory), internecie (gazeta.pl, wp.pl, media społecznościowe), telewizji (Planete+), a także w kinach sieci Helios i na nośnikach CityInfoTV. Działania reklamowe przygotował dział marketingu czasopism Agory.