Kultura, muzyka, kino, moda

mBank i WOŚP grają dalej

mBank gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy już po raz szósty i właśnie podpisał umowę o współpracy na kolejne lata. Bank organizuje przewóz i liczenie zebranych pieniędzy, dostarcza terminale płatnicze, a jego pracownicy prowadzą Sztaby w Łodzi i Warszawie. Co roku bank zachęca też do szczodrości swoich klientów i dodaje do ich wpłat swoją cegiełkę. W ten sposób, w ciągu pięciu lat, przeznaczył na wsparcie działań WOŚP blisko 17 mln zł, a wspólnie z klientami – 90 mln zł.

 

Najbliższy 31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się 29 stycznia 2023 r. Tym razem Fundacja, przy wsparciu 120 tys. wolontariuszy, będzie zbierać pieniądze na walkę z sepsą. mBank, tradycyjnie już, rozpoczął swoją kwestę wcześniej, od 2 stycznia.

1 klik za 1 zł

Od tego dnia aż do 31. Finału każdy klient, który zaktualizuje aplikację mBanku do najnowszej wersji 3.59 (dotyczy też pierwszej aktywacji aplikacji), może kliknąć w animowane serduszko WOŚP. Za każde takie kliknięcie mBank przekazuje złotówkę na cel Finału. To nowość w aplikacji.

W serce każdy klient może kliknąć tylko raz, ale wspólna mobilizacja może dać łącznie miliony! Na koniec września liczba aktywnych użytkowników aplikacji mobilnej mBanku wynosiła ponad 2,7 mln. Bank zakłada, że wielu z nich, jak co roku, wesprze działania Fundacji WOŚP.

W starszych wersjach aplikacji oraz w serwisie transakcyjnym pojawiło się też standardowe serduszko WOŚP, które ułatwia samodzielne wpłacanie pieniędzy. To serduszko automatycznie zastąpi też animowane po tym, jak klient w nie kliknie i tym samym przekaże „swoją” złotówkę.

Także przedsiębiorstwa obsługiwane w ramach bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej mBanku mogą dołożyć cegiełkę do celu najbliższego Finału. Bank przekaże na konto zbiórki równowartość sześciomiesięcznych opłat za rachunki założone przez firmy od stycznia do końca lutego 2023 r.

Razem 90 mln zł w ciągu 5 lat

W ciągu pięciu lat wspólnego grania z Orkiestrą, bank przekazał od siebie ponad 16,7 mln zł. W tym czasie wpłaty od klientów wyniosły prawie 76 mln zł. Razem daje to 90 mln zł.

– Chcemy ten wynik jeszcze poprawić. Właśnie przedłużyliśmy nasze porozumienie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy na kolejne lata. Jestem z tego dumny, bo to działanie, dzięki któremu nie tylko realizujemy naszą strategię w obszarze ESG, ale też pokazujemy, jaką zaangażowaną organizacją jesteśmy mówi prezes Cezary Stypułkowski.

mBank przygotował dla swoich klientów także:

– pamiątkowe karty z grafiką 31. Finału WOŚP,

– mOkazje do SiemaShopu,

– przypinki z logo mBanku i WOŚP do opasek wydanych do eKonta Junior,

– możliwość zrobienia pamiątkowego zdjęcia z Jurkiem Owsiakiem w 20 galeriach handlowych w całej Polsce oraz na Placu Defilad i na Placu Bankowym w Warszawie.

Więcej o atrakcjach dla klientów i sposobach wpłat na www.mbank.pl/WOŚP

fot. Łukasz Widziszowski

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *