„Media & Marketing Polska” na nośnikach Ströer TV w warszawskim metrze (wideo)
Od 3 czerwca (poniedziałek) pasażerowie warszawskiego metra będą mieli możliwość zapoznania się z najświeższymi informacjami z branży marketingowej dostarczonymi przez miesięcznik „Media & Marketing Polska”.
„Media & Marketing Polska” („MMP”) rozpocznie emisję informacji na prawie 2 tys. ekranów LCD umieszczonych w wagonach pociągów warszawskiego metra.
Na ekranach prezentowany będzie cotygodniowy serwis informacyjny przygotowywany przez redakcję ”MMP” i MMP24. Treści z bloku „MMP” adresowane będą do pasażerów, którzy nie tylko zawodowo zajmują się tematem marketingu, mediów, public relations, ale również są zainteresowani ogólnymi trendami szeroko pojętej branży medialnej.
– Marki i reklama już dawno przestały być przedmiotem zainteresowania wyłącznie profesjonalistów i stały się elementem popkultury. Na ekranach w metrze zaprezentujemy informacje, które pokażą, jak ciekawy jest świat mediów i reklamy – komentuje Tomasz Wygnański, redaktor naczelny „MMP”.
– Emitowanie, obok reklam, atrakcyjnego i przyciągającego uwagę pasażerów contentu, to kluczowy element strategii rozwoju Ströer TV. Do treści dostarczanych przez Polsat News, twórców aplikacji do nauki angielskiego Fiszkoteka, a także naszego autorskiego cyklu „Następna Stacja Kultura”, dodajemy materiały medialno-lifestyle’owe stworzony przez naszych partnerów z VFP Communications – mówi Tomasz Cirmirakis, marketing communication manager, Ströer Media.
Tydzień od premiery pierwszego bloku informacyjnego „MMP” do treści emitowanych w warszawskim metrze dołączą również newsy z dwóch pozostałych tytułów wydawanych przez VFP Communications Ltd. Sp. z o.o. – miesięczników „Food Service” oraz „Handel” z serwisami internetowymi ouichef.pl oraz handelextra.pl.
– Informacje z „Food Service”/ouichef.pl adresowane będą do wszystkich zainteresowanych branżą gastronomiczną, czyli restauracjami, kawiarniami, szefami kuchni i światem foodies – mówi Agata Godlewska, redaktor naczelna portalu.
Atrakcyjny kontent informacyjny dotyczący handlu, produktów i ciekawych kampanii w branży FMCG dostarczy redakcja portalu Handelextra.pl.
– Pasażerowie metra otrzymają pakiet najświeższych i najciekawszych informacji o tematach, które nieustannie rozpalają emocje, jak choćby kwestia handlu w niedziele – zapowiada Ilona Mrozowska, redaktora naczelna portalu.
Serwisy informacyjne („MMP”, „FS” i „Handel”) emitowane będą adekwatnie do pory dnia, skierowane do pasażerów i dostosowane do czasu podróży.
Wydawcą magazynów „Media & Marketing Polska”, „Food Service”, „Handel” oraz portali www.mmponline.pl, www.ouichef.pl oraz www.handelextra.pl jest VFP Communications Ltd. Sp. z o.o. Wydawnictwo jest częścią niemieckiego koncernu mediowego Deutcher Fachverlag Media Group. Jest to jeden z największych niezależnych wydawców specjalistycznych w Europie. Dostarcza profesjonalnych informacji osobom decyzyjnym z trzech segmentów rynku B2B: media, FMCG, HoReCa.