Radio

Meloradio jedynym polskim partnerem medialnym Tomorrowland 2025!

Meloradio jest wyłącznym polskim partnerem medialnym największego na świecie festiwalu muzyki elektronicznej, którego niepowtarzalny klimat co roku przyciąga setki tysięcy fanów z całego globu. Ta prestiżowa współpraca odzwierciedla zmiany, jakie zaszły w stacji po wrześniowej transformacji – nowoczesny format i świeże podejście przełożyły się na ponad 110-procentowy wzrost udziału w czasie słuchania młodych odbiorców.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      Festiwal Tomorrowland w Boom w Belgii to jedno z największych i najbardziej znanych wydarzeń muzycznych na świecie. Od pierwszej edycji w 2005 r., w czasie dwóch letnich weekendów gromadzi łącznie ok. 400 tys. uczestników z ponad 200 krajów. Zachwyca niezwykle bogatą produkcją, różnorodnością gatunków muzyki elektronicznej oraz najlepszymi artystami na 15 różnych scenach.

      Partnerstwo z Tomorrowland to kolejny krok w umacnianiu pozycji Meloradia jako stacji pierwszego wyboru dla młodych pasjonatów muzyki tanecznej. Słuchacze mogą spodziewać się ekskluzywnych relacji z festiwalu, specjalnych programów poświęconych temu wyjątkowemu wydarzeniu, a także konkursów, w których można będzie wygrać weekendowe pakiety na festiwal.

      W zeszłym roku podjęliśmy decyzję o zmianie formatu muzycznego stacji na CHR Dance, stworzonym z myślą o ludziach młodych, ceniących współczesną energetyczną muzę i dobrą zabawę. Współpraca medialna z najpopularniejszym na świecie festiwalem muzyki elektronicznej idealnie wpisuje się w ten kierunek i jednocześnie daje nam możliwość, by jeszcze bardziej zbliżyć się do naszych odbiorców. Już wkrótce przekonają się, jak Podkręcamy Tempo na Tomorrowland i co jeszcze specjalnego szykujemy na 2025 rokmówi Krystian Karwaszewski, redaktor naczelny i dyrektor programowy Meloradia.

      Meloradio, stawiając na taneczne brzmienie i dobrą zabawę, stworzyło przestrzeń, która idealnie trafia w gusta młodych słuchaczy. Imponujące rezultaty potwierdzają skuteczność tej zmiany – udział w czasie słuchania w grupie wiekowej 15-29 lat wzrósł o ponad 110 proc. rok do roku (fala październik–grudzień 2023 vs. październik–grudzień 2024), a zasięg dzienny w tej grupie zwiększył się o ponad 80 proc. w tym samym okresie.

      foto, źródło. Grupa Eurozet

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *