Michał Kempa twarzą nowej kampanii Canal+ (wideo)
Canal+ ruszył z kampanią reklamową promującą nową usługę CANAL+ telewizja przez internet. Bohaterem spotów promocyjnych został dziennikarz i stand-uper Michał Kempa.
CANAL+ telewizja przez internet to nowa usługa, która w jednym miejscu łączy świat kanałów na żywo ze światem VOD, nie wymaga podpisywania długoterminowej umowy oraz zmienia dotychczasowy sposób interakcji z telewizją. W nowym CANAL+ znalazły się treści z wybranych kanałów na żywo, filmy, seriale, emocjonujący sport, programy informacyjne, dokumenty oraz programy na życzenie od CANAL+ i zewnętrznych dostawców. CANAL+ w nowej usłudze stawia przede wszystkim na doświadczenie i prezentuje nowe oblicze telewizji – prostej, intuicyjnej i dostosowanej do potrzeb widza.
W spotach promocyjnych benefity nowej usługi CANAL+ prezentuje widzom dziennikarz i stand-uper Michał Kempa. Akcja spotów rozgrywa się w mieszkaniu głównego bohatera, który korzystając z dużej ilości wolnego czasu wymyślił telewizję „na nowo”.
CANAL+ telewizja przez internet to nowa usługa, która w jednym miejscu łączy świat kanałów na żywo ze światem VOD, nie wymaga podpisywania długoterminowej umowy oraz zmienia dotychczasowy sposób interakcji z telewizją. W nowym CANAL+ znalazły się treści z wybranych kanałów na żywo, filmy, seriale, emocjonujący sport, programy informacyjne, dokumenty oraz programy na życzenie od CANAL+ i zewnętrznych dostawców. CANAL+ w nowej usłudze stawia przede wszystkim na doświadczenie i prezentuje nowe oblicze telewizji – prostej, intuicyjnej i dostosowanej do potrzeb widza.
W spotach promocyjnych benefity nowej usługi CANAL+ prezentuje widzom dziennikarz i stand-uper Michał Kempa. Akcja spotów rozgrywa się w mieszkaniu głównego bohatera, który korzystając z dużej ilości wolnego czasu wymyślił telewizję „na nowo”.
Rejestracja w nowej usłudze CANAL+: ogladaj.canalplus.pl
Miesięczny okres testowy bez opłat, dla każdego nowego użytkownika.