Miliony widzów Mundialu 2018
Ponad 10,5 mln widzów w TVP1 i TVP Sport oglądało w kulminacyjnym momencie mecz Kolumbia-Anglia (*MOR), a wg NAM 6,5 mln widzów (46,5% udz.). Jedynka od początku Mundialu jest najlepiej oglądana wśród wszystkich stacji telewizyjnych, zarówno pod względem średnich udziałów jak i widowni. TVP Sport w tym czasie umocnił swoją pozycję i wśród kanałów sportowych jest niekwestionowanym liderem.
Największą widownię zgromadził mecz Kolumbia – Anglia transmitowany w TVP1 i TVP Sport. Łącznie na obu antenach obejrzało go średnio prawie 8,6 mln widzów (MOR) i 6 mln widzów (NAM). W TVP1 mecz przyciągnął wg MOR 7,2 mln widz., a wg NAM 4,7 mln osób (34% udz.). W TVP Sport wg MOR 1,5 mln widz., a wg NAM – 1,3 mln widzów (9,31% udz.).
Mecz Szwecja – Szwajcaria łącznie na antenach TVP2 i TVP Sport obejrzało średnio wg MOR 4,2 mln widzów a wg NAM 2,8 mln osób, w tym w TVP2 – 2 mln widz. (26,16% udz.) i TVP Sport – 693 tys. widz. i (8,73% udz.)
TVP Sport 3 lipca był najlepiej oglądanym kanałem tematycznym spośród z udziałami 5,4% był piąty wśród wszystkich anten. Od początku Mundialu TVP Sport umocnił swoją pozycję i wśród kanałów sportowych jest niekwestionowanym liderem. Od 14 czerwca do 3 lipca średnie udziały kanału wyniosły 4,5%.
*Model Oglądalności Rzeczywistej ** Nielsen Audience Maesurment