BadaniaMediaTVP

Miliony widzów oglądało w TVP mecz otwarcia Mundialu w Katarze

W niedzielę, 20 listopada ponad 6,6 mln widzów w TVP1 i TVP Sport według MOR* obejrzało w momencie najwyższej oglądalności mecz otwarcia Katar – Ekwador rozegrany w ramach Mistrzostw Świata w piłce nożnej mężczyzn – Katar 2022.

Również w niedzielę, ceremonię otwarcia Mundialu 2022 w piku na obu antenach TVP1 i TVP Sport według MOR* oglądało 4,5 mln widzów. 20 listopada ponad 3,5 mln widzów w TVP1 według MOR* obejrzało w momencie najwyższej oglądalności kolejny odcinek programu „Rolnik szuka żony”. Finałowy odcinek serialu TVP1 „Wojenne dziewczyny” zobaczyło w momencie najwyższej oglądalności 2,4 mln osób (dane MOR). W sobotę, 19 listopada finał „The Voice of Poland” wg MOR w momencie najwyższej oglądalności oglądało 2,7 mln widzów, średnia widownia Dwójkowego talent show wyniosła 2,3 mln widzów. Według Nielsen Media** w TOP 10 programów weekendu 6 należało do Telewizji Polskiej. Liderem wśród wszystkich anten w piątek, 18 listopada z udziałami 9% i w niedzielę, 20 listopada z udziałami na poziomie 11,4% była TVP1, a w sobotę, 19 listopada najwyższe dzienne udziały 8,6% zanotowała TVP2.

W TOP10 najliczniej oglądanych programów weekendu na pierwszym miejscu znalazł się mecz otwarcia Katar – Ekwador rozegrany w ramach Mistrzostw Świata w piłce nożnej mężczyzn – Katar 2022, który w TVP1 w niedzielę, 20 listopada według NM oglądało średnio 3,2 mln widzów, przy udziałach 23,9%. Ponad 4,4 mln widzów oglądało mecz otwarcia na trzech antenach TVP1, TVP Sport i TVP 4K, łączny udział meczu kształtował się na poziomie 32,8%.

Na drugiej pozycji wśród najliczniej oglądanych programów weekendu znalazł się kolejny odcinek Jedynkowego programu „Rolnik szuka żony”, który w niedzielę oglądało średnio 3 mln widzów, udziały wyniosły 23%.

Według NM ceremonię otwarcia Mistrzostw Świata w piłce nożnej mężczyzn – Katar 2022 oglądało średnio, łącznie na antenach TVP1,TVP Sport i TVP 4K 2,4 mln osób (udział łączny 21,6%).

Średnia widownia sobotniego finałowego odcinka „The Voice of Poland” w TVP2 wyniosła wg NM 1,8 mln osób, udziały kształtowały się na poziomie 16%, Dwójkowy muzyczny talent show znalazł się również w TOP10 najliczniej oglądanych programów weekendu. Średnio zakończoną właśnie edycję programu „The Voice of Poland” oglądało wg NM 1,6 mln osób.

W niedzielę, 20 listopada średnio 1,8 mln widzów wg NM oglądało w TVP1 ostatni odcinek serii serialu „Wojenne dziewczyny”, (12,7% udziałów). Średnio cały sezon Jedynkowego serialu oglądało 1,6 mln widzów, a średnie udziały kształtowały się na poziomie 11,8%.

 

*MOR – Model Oglądalności Rzeczywistej

**NM – Nielsen Media

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *