Telekomunikacja - Telefony - Promocje

Mobext i Socialyse promują innowacyjną aplikację mobilną Tankuj24 (wideo)

Na rynku pojawiła się nowa aplikacja Unimot S.A. – Tankuj24. Stworzona przez Polaków platforma pozwala na zakup paliwa taniej niż w tradycyjnej sprzedaży. Promocję aplikacji wspierają Mobext i Socialyse, należące do Havas Media Group.
 
https://youtu.be/hCznlUPJ-e4
 
Aplikacja Tankuj24, którą można darmowo pobrać na smartfony lub tablety ze sklepów App Store i Google Play, to szereg korzyści dla użytkowników i pierwsza tego typu aplikacja w Europie. Oprócz możliwości tańszego zakupu paliwa, aplikacja umożliwia porównywanie cen na stacjach paliw, wygodną płatność mobilną poprzez znanego operatora, a także jedną zbiorczą fakturę za wszystkie zakupy w miesiącu. Dzięki temu zarówno firmy, jak i indywidualni kierowcy mogą szybko skontrolować koszty paliwa i sprawnie je rozliczyć.
Działania promocyjne aplikacji, która może zmienić sposób funkcjonowania rynku paliwowego w Polsce, wspierają dwie wyspecjalizowane w komunikacji digitalowej agencje Havas Media Group – Mobext (sieci mobilne) i Socialyse (media społecznościowe). W ramach zaplanowanych działań została przygotowana strategia promocyjna oparta o zakup mediów i najlepiej konwertujących formatów w kanałach mobilnych i społecznościowych. Kampania, która potrwa co najmniej do końca roku, ma na celu maksymalizację liczby transakcji zakupowych.
Za przygotowanie kreacji oraz zakup mediów całościowo odpowiadają agencje Mobext i Socialyse, należące do Havas Media Group.
Aplikację można pobrać tutaj:
Google Play https://app.appsflyer.com/pl.unimot.tankuj24?pid=PR&c=Premiera

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *