Mocne wejście „The Voice Kids”
Polska edycja „The Voice Kids” pewnym krokiem weszła na rynek telewizyjny i stała się hitem ostatnich miesięcy. Finałowy odcinek odnotował absolutny sukces emisyjny – w szczytowym momencie obejrzało go ponad 4,2 miliony widzów! Wszyscy fani programu mogą spać spokojnie – władze TVP zapowiedziały kontynuację muzycznego talent show. Nie możecie się doczekać?
Debiut w wielkim stylu
Najzdolniejsi uczestnicy, profesjonalni Trenerzy, niesamowita para prowadzących, przyjazna formuła i pozytywne podejście do dzieciaków – to się nie mogło skończyć inaczej. Program „The Voice Kids” szturmem wdarł się na rynek telewizyjny i odniósł spektakularny sukces. Świadczyć o tym może chociażby wysoka oglądalność. Z danych Telewizji Polskiej wynika, że występy utalentowanych dzieciaków śledziło średnio 2 miliony osób. Największą widownię zgromadził odcinek finałowy, który przyciągnął przed telewizory średnio 2,9 mln widzów (19,1% udz.), a w piku obejrzało go ponad 4,2 mln osób. Ostatni odcinek programu był najlepiej oglądanym w pierwszej edycji, miał też najlepszą średnią za dzień (średnia z obu części programu). Jak się okazało, program „The Voice Kids” tak bardzo spodobał się widzom, że władze TVP postanowiły kontynuować muzyczną przygodę z dzieciakami w roli głównej. O tym, że będzie druga edycja poinformował Prezes Jacek Kurski podczas finału LIVE, tuż przed ogłoszeniem wyników: -Ponieważ jesteśmy Telewizją Publiczną, decyduje głos publiczności – będą kolejne edycje. Telewizja Polska jest po to, aby popierać wielkie muzyczne talenty, a więc obiecuję jedno: ciąg dalszy nastąpi. Informację tę Prezes TVP potwierdził również na swoim Twitterze.
Poprzeczka nie do przeskoczenia?
Wszystko wskazuje na to, że „The Voice Kids” powtórzy sukces „The Voice of Poland” i doczeka się kilku edycji. I nie ma w tym nic dziwnego – dzieciaki udowodniły, że w Polsce nie brakuje talentów, a przy tym wyraźnych osobowości scenicznych. Z odcinka na odcinek młodzi artyści wzruszali, zadziwiali niezwykłymi umiejętnościami, a ich występy każdego tygodnia wzbudzały mnóstwo emocji, co widać było chociażby po komentarzach fanów na Facebook’u czy YouTubie. Pierwsza edycja „The Voice Kids” w 200 procentach podbiła serca widzów i pokazała, że na własnym podwórku mamy rasowych, młodych wokalistów, którzy talentem dorównują Beyoncé, Arianie Grande, Shawnowi Mendesowi czy Justinowi Bieberowi. Ale jak przystało na prawdziwych muzycznych ninja – dzieciaki nie spoczęły na laurach, tylko wzięły się do pracy, by w pełni wykorzystać swój czas. Chętnie zakładają kanały na YouTubie, nagrywają covery piosenek i wrzucają je do sieci, a nawet tworzą własne kompozycje. Kilka dni temu mieliśmy okazję obejrzeć premierę videoklipu „Uwierz mi” Karoliny Szczurowskiej, który spotkał się z pozytywnym odbiorem wśród użytkowników YouTube’a. Z kolei chłopaki z zespołu 4Dreamers – Kuba Szmajkowski, Tomek Gregorczyk, Maks Więckowski i Mateusz Gędek – swoim teledyskiem „Sekret” biją rekordy popularności w sieci. W ciągu kilku dni wyświetlono go ponad 330 tys. razy. Liczby stale rosną, a dalej może być już tylko lepiej.
Najlepsze Social Media
„The Voice Kids” wyraźnie zaznaczył też swoją pozycję na rynku rozrywkowych programów telewizyjnych – aktualnie jest liderem wśród formatów z udziałem dzieci na portalu społecznościowym Facebook.com z liczbą ponad 101 312 fanów i 109 673 subskrypcji oraz Instagramie z liczbą 94,4 tys. obserwujących. Premierowa edycja talent show wyprzedziła między innymi takie formaty jak „Mali Giganci” (TVN) czy „Hit Hit Hurra” (TVP2).