Moto Journey 2021 – webinar Gazeta.pl o rozwiązaniach komunikacyjnych na nowe czasy
Gazeta.pl zaprasza marketerów do wirtualnej podróży, podczas której eksperci będą rozmawiać o wyzwaniach stojących przed branżą motoryzacyjną oraz o tym, jak budować skuteczną komunikację na nowe czasy – wszystko w ramach bezpłatnego spotkania online Moto Journey 2021. Wydarzenie rozpocznie się w czwartek, 27 maja br. o godzinie 11.00.
Gazeta.pl organizuje kolejne z serii eksperckich spotkań skierowanych do szerokiej grupy marketerów. Najbliższa rozmowa online dedykowana jest zwłaszcza przedstawicielom branży motoryzacyjnej. Podczas wydarzenia będą oni mogli wysłuchać dyskusji dotyczącej wyzwań stojących przed całą branżą oraz dowiedzą się, jak przekuć w sukces szanse związane z pandemią. W czasie spotkania zaprezentowany zostanie także raport stworzony przez Gazeta.pl na temat sytuacji na rynku motoryzacyjnym po wybuchu pandemii koronawirusa.
Dorota Peretiatkowicz, właścicielka agencji IRCenter, przybliży uczestnikom webinaru wpływ pandemii na różnego rodzaju potrzeby konsumentów, w tym m.in na potrzebę przemieszczania się. Ważnym elementem wydarzenia będzie omówienie wyników badania przeprowadzonego na grupie internautów na zlecenie Gazeta.pl. To autorski, niepublikowany wcześniej raport, którego celem jest zaprezentowanie zmian, jakie zaszły na rynku samochodów po wybuchu pandemii. Najciekawsze wnioski omówi Michał Roszkowski z agencji Minds&Roses. Jednym z gości będzie również Tomasz Korniejew – dyrektor obszaru Moto.pl, który wyjaśni, na czym polega fenomen tego najdynamiczniej rozwijającego się serwisu motoryzacyjnego.
Część wydarzenia zostanie także poświęcona efektywności reklam. Bartłomiej Mączyński – kierownik ds. kampanii efektywnościowych opowie o rozwiązaniach dla branży motoryzacyjnej oraz zaprognozuje, jak będą wyglądać kampanie efektywnościowe w najbliższej przyszłości. Gośćmi specjalnymi spotkania będą Dawid Stawinoga – project manager w Dziale Rozwoju Sieci Dealerskiej, Toyota Motor Poland oraz Tomasz Pyzałka – specjalista ds. komunikacji ŠKODA, którzy z perspektywy marek opowiedzą o branży motoryzacyjnej i jej kondycji oraz wyzwaniach w czasie pandemii. Dyskusję poprowadzi Marta Wiercińska, dyrektor sprzedaży Gazeta.pl.
– Od początku pandemii minął dopiero i aż rok– mówi Bartosz Wysocki, dyrektor handlowy grupy Gazeta.pl. – Często mówi się o tym, że pandemia stała się katalizatorem zmian zachowań konsumenckich, także w branży motoryzacyjnej. Sprawdzimy, czy faktycznie tak jest – wszystko w oparciu o nasze autorskie badanie – dodaje Wysocki.
– Pandemia uderzyła w świat motoryzacji w sposób do tej pory nieznany– mówi Tomasz Korniejew, dyrektor Moto.pl. – Producenci samochodów musieli się zmierzyć z nagłym zatrzymaniem produkcji i całkowitym załamaniem popytu. Miało to również wpływ na media motoryzacyjne. Spojrzeliśmy na ten trudny okres jak na szansę, a to wymagało od nas kreatywności – dodaje Korniejew.
Wydarzenie Moto Journey 2021 odbędzie się 27 maja br. o godzinie 11.00. Udział w spotkaniu online jest bezpłatny, ale wymaga wcześniejszej rejestracji na stronie: https://www.e-webinaria.pl/events/moto-journey-2021/.
Gazeta.pl jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. Według badania Mediapanel w kwietniu 2021 roku serwisy grupy Gazeta.pl odwiedziło 17,5 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 574,2 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się Wiadomosci.gazeta.pl, Plotek.pl, Sport.pl, Next.gazeta.pl, Moto.pl, eDziecko.pl.