Internet & Gry - Reklama

Moto.pl prezentuje kolejny raport o rynku motoryzacji – „Moto Insight 2022”

Obecna sytuacja na rynku motoryzacyjnym jest wyzwaniem dla wszystkich jego uczestników – ograniczona podaż i rosnące ceny pojazdów przy coraz chudszych portfelach wielu Polaków wpływają na zachowania konsumenckie. Redakcja serwisu Moto.pl wspólnie z agencją badawczą Minds & Roses po raz kolejny sprawdziła, jak warunki panujące na rynku motoryzacyjnym wpływają na decyzje zakupowe polskich kierowców, a także jakie jest ich nastawienie do elektromobilności. Przeprowadzone na grupie internautów badania prezentuje opublikowany właśnie raport.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      Jakie plany zakupowe mają polscy kierowcy? Czy coraz częściej będą sięgać po samochody używane? Jakie jest ich podejście do aut elektrycznych i hybrydowych? Odpowiedzi na te i inne pytania zostały zawarte w opublikowanym właśnie raporcie stworzonym przez Moto.pl i agencję badawczą Minds & Roses. Raport przedstawia wyniki badania, które zostało przeprowadzone techniką CAWI między 29 marca a 8 kwietnia br. na ogólnopolskiej próbie kierowców.

      – Pandemia spowodowała, że z jednej strony wielu z nas zaczęło uważać samochody za najbezpieczniejszy środek transportu, a z drugiej wielomiesięczny globalny lockdown wciąż utrudnia dostęp do wielu części mówi Tomasz Korniejew, dyrektor Moto.pl. – Kierowcy, którzy chcieliby teraz kupić nowy samochód z salonu, muszą mierzyć się z problemem mocno ograniczonej dostępności poszczególnych modeli. To nierzadko zmusza ich do ustępstw w kwestii wyposażenia lub nawet do szukania aut na rynku wtórnym. Do tego dochodzi jeszcze widmo zwiększonych rat za kredyty i leasingi, co dodatkowo stawia konsumentów w niełatwej sytuacji. Postanowiliśmy przyjrzeć się zmianom, które zaszły na rynku motoryzacyjnym w ostatnich miesiącach i opisać je w naszym najnowszym raporcie.

      – Ostatni rok to także coraz większa otwartość kierowców na samochody elektrycznedodaje Michał Roszkowski, Senior Partner, Minds & Roses. Nie tylko większość marek ma je już w swojej ofercie, ale także kierowcy postrzegają pojazdy elektryczne jako przyszłość motoryzacji, choć nie wszyscy mówią o nich z entuzjazmem. Między innymi o tych nastrojach piszemy w naszym najnowszym raporcie dotyczącym trendów motoryzacyjnych.

      Raport „Moto Insight 2022” można pobrać na stronie https://newslettery.gazeta.pl/moto_insight_2022

      Jego poprzednia edycja pt. „Moto Journey 2021”, która badała zachowania konsumenckie użytkowników serwisów motoryzacyjnych, jest dostępna tutaj.

      Moto.pl to serwis łączący motoryzację, biznes i eko-trendy, stworzony z myślą nie tylko o fanach motoryzacji, ale także użytkownikach samochodów, którzy szukają przydatnych treści związanych z branżą moto. Moto.pl jest jednym z najpopularniejszych serwisów motoryzacyjnych w Polsce. W maju br. serwis odwiedziło 4,7 mln użytkowników, którzy wykonali w nim 12,2 mln odsłon.

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *