Internet & Gry - Reklama

Moto.pl z nowym logotypem i odświeżonym layoutem

Moto.pl, serwis motoryzacyjny portalu Gazeta.pl zyskał nowy logotyp i nowoczesny układ treści, w którym wyeksponowane zostały m.in. materiały wideo tworzone przez redakcję serwisu. Widoczne miejsce zyskały też narzędzia i artykuły najczęściej poszukiwane przez internautów, jak taryfikatory mandatów i punktów karnych czy informacje o cenach samochodów.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      Nowy layout to kolejny etap strategii rozwojowej Moto.pl.

      – Dzięki systematycznie wprowadzanym zmianom cały czas notujemy bardzo dynamiczny przyrost oglądalności – w lutym odwiedziło nas już ponad 30% więcej użytkowników niż rok wcześniej. Potrzebowaliśmy jednak dodatkowego miejsca na ekspozycję ciekawych, jakościowych treści. Wreszcie mamy również możliwość lepszego prezentowania naszych formatów wideo, w tym unikalnego dla naszej branży programu nagrywanego w studiu Moto.plwyjaśnia Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl.

      Nowy logotyp i layout Moto.pl zostały zaprojektowane zgodnie z aktualnymi trendami. Na górze wyeksponowany jest jeden, najbardziej aktualny temat, a także menu strony. Specjalny, wydzielony obszar na stronie głównej serwisu zyskały materiały wideo – internauci mogą w nim znaleźć m.in. najnowszy program wideo, w którym redaktor naczelny Tomasz Korniejew rozmawia w studio Moto.pl z ekspertami i osobowościami z branży motoryzacyjnej.

       

       

      Nowe miejsce na stronie Moto.pl zajęły tematy i narzędzia najczęściej poszukiwane przez użytkowników serwisu. Pod głównym artykułem internauci znajdą odnośniki do aktualnych taryfikatorów mandatów i punktów karnych, informacji dotyczących przeglądu, podatku od zakupu samochodu, cen najpopularniejszych modeli aut, a także testów samochodów.
      Redakcja ma teraz także możliwość dodatkowego eksponowania najciekawszych wątków pojawiających się w dyskusjach na forum oraz materiałów sponsorowanych, tworzonych we współpracy z reklamodawcami.

      Zmiany objęły również mobilną wersję serwisu, z której co miesiąc korzysta już ponad 1 mln użytkowników (badanie Gemius/PBI).

      Moto.pl to motoryzacyjny serwis portalu Gazeta.pl, którego redakcja codziennie dzieli się z tysiącami fanów czterech kółek informacjami, testami, opiniami czy poradami na temat samochodów. To jedna z czołowych stron motoryzacyjnych w polskim internecie – według badania Gemius/PBI w lutym br. Moto.pl odwiedziło ponad 1,74 mln użytkowników.

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *