Telekomunikacja - Telefony - Promocje

Motorola zostaje z nami na dobre

Kultowa marka Motorola, tak popularna na swoim rodzimym rynku amerykańskim coraz częściej gości w kieszeniach także polskich użytkowników. Doceniana za dobrą jakość, a także znakomity stosunek tej jakości do ceny, niemal czysty system operacyjny Android oraz przełomowe innowacje oferuje ciekawą alternatywę w każdym segmencie cenowym. Teraz Motorola przypomina o sobie najnowszym modelem Moto Z2 Play, który po miesiącu przedsprzedaży trafił już do nabywców i jest obecnie dostępny w sklepach internetowych. Wraz z nim marka zaprasza nas do swojego świata pełnego energii, barw i swoistego Phone-Life Balance.
 
Pierwsza marka telefonów komórkowych
Pierwszy telefon komórkowy na świecie, pierwszy telefon z klapką, pierwsze słowa z kosmosu, pierwszy tak rozwinięty ekosystem modułowości. W historii marki Motorola określenie „pierwszy” przewijało się nad wyraz często. Sięgająca lat 30. XX wieku historia marki Motorola to era odbiorników radiowych dla policji i wojska, walkie-talkie, czy sprzętu radiowego dla NASA. Lata 80. przyniosły rewolucję w telefonii komórkowej. Pierwszy telefon Motorola DynaTAC 8000X został zaprezentowany w 1973 roku, a w 1984 trafił do sprzedaży. Choć nie przypominał w niczym dzisiejszych smartfonów był niewątpliwym przełomem technologicznym i zrewolucjonizował sposób komunikacji. Pomimo, iż na jego zakup zdecydowało się zaledwie 12 tysięcy osób, był to impuls do dalszego rozwoju koncepcji. I tak kilka lat później użytkownicy mogli już trzymać w kieszeni koszuli pierwszą kompaktową Motorolę StarTAC, która ważyła zaledwie 88g i była prawdziwym początkiem mobilnej rewolucji.
Kultowe innowacje
O telefonach komórkowych Motorola można rozmawiać godzinami – Motorola RAZR V3 zachwyciła smukłą i lekką konstrukcją. Pokochali ją ludzie na całym świecie, każdy marzył o kompaktowym i futurystycznym telefonie z klapką, a atmosferę podgrzewali idole z pierwszych stron magazynów i szklanego ekranu. Anna Wintour, David Beckham, Paris Hilton, Sharon Stone, czy Rihanna nie rozstawali się ze swoimi telefonami, potocznie nazywanymi „brzytwami”, podobnie jak właściciele pozostałych 160 mln urządzeń.
Telefon z klapką był niewątpliwą innowacją, a sama marka regularnie przełamywała stagnację na rynku wychodząc to z coraz bardziej odważnymi pomysłami i redefiniując pojęcie telefonu komórkowego.
Innym przykładem jest wprowadzenie rozsuwanej Motoroli Milestone, pierwszego tak zaawansowanego telefonu dostępnego wówczas w sprzedaży. Oferowała ona innowacyjną, jak na tamten czas konstrukcję z klawiaturą QWERTY, duży ekran dotykowy, potężną wydajność i system operacyjny Android. Z kolei Moto X Force z nietłukącym się ekranem, z przełomu 2015 i 2016 roku, był ukłonem w stronę wszystkich właścicieli smartfonów, którym choć raz w życiu zdarzył się już przykry wypadek ze stłuczonym ekranem urządzenia. Gesty Moto wypromowane przez kultową linię Moto G wciąż są unikatowym rozwiązaniem, którego na próżno szukać u innych producentów. W portfolio Motoroli można znaleźć wiele produktów i technologii, które wyprzedzały swoje czasy i co więcej, marka nie zboczyła z obranego kursu, a innowacyjne podejście towarzyszy jej do dziś, czego najlepszym przykładem jest modułowy ekosystem Moto Mods i smartfony z rodziny Moto Z.
Wartość dodana
Motorola okazała się także pionierem w komunikacji z użytkownikami telefonów. Odważne reklamy, nieszablonowe grafiki, luz i spontaniczność sprawiły, że śmiało wpisała się w kultowy „American Dream”. Efektem tego stała się moda na Motorolę z całą swoją kolorową otoczką. Dzięki temu urządzenia tej marki idealnie dopełniły losy bohaterów najpopularniejszych filmów i seriali, od komedii romantycznych, poprzez pełne akcji filmy sensacyjne na horrorach kończąc. WallStreet, American Psycho, Tożsamość Bourne’a, Star Trek, Z archiwum X, Jerry Maguire, XXX, 8 mm to tylko niektóre tytuły bogatej filmografii urządzeń ze słynnym batwingiem “M”. Gdyby dodać do tego teledyski takich gwiazd jak Madonna, Adele, Taio Cruz i Fergie to można śmiało powiedzieć, że blisko 30 lat dynamicznego multimedialnego rozwoju jest także udziałem amerykańskiej legendy.
Nieograniczone możliwości
Z jednej strony marka Motorola to niesamowita, wieloletnia historia telekomunikacji, a z drugiej innowacje, które towarzyszą jej od samego początku istnienia. To one były siłą napędową i sprawiały, że pozornie niemożliwe technologie i koncepcje produktów w ciągu kilku lat stały się nieodłącznym elementem życia każdego człowieka. Motorola nie zwalnia tempa także dzisiaj. Podczas, gdy nikt nie spodziewał się na rynku smartfonów wielkich zmian, amerykańska marka zaprezentowała swój własny ekosystem modułowych smartfonów. Celem flagowej linii Moto Z jest dostarczenie niemal nieograniczonych możliwości dla użytkowników. Koncept spotkał się z ciepłym przyjęciem zarówno na świecie, jak i w Polsce. Do portfolio marki dołączyła niedawno już druga generacja smartfonów Moto Z, zaś nowe moduły Moto Mods tworzone są bez przerwy zarówno w laboratoriach jak i przez niezależnych inżynierów i entuzjastów w ramach lokalnych projektów przy wsparciu inwestorów i platform crowdfundingowych.
Najnowsza propozycja marki to smartfon Moto Z2 Play – jeszcze smuklejszy i lżejszy przedstawiciel flagowej linii. Szybkość i płynność działania, niezbędna by urządzenie dotrzymało kroku nawet najbardziej wymagającym jest zasługą doskonale zoptymalizowanych komponentów oraz niemal czystego systemu Android 7.1 Nougat. Wraz z 8-rdzeniowym procesorem Qualcomm® Snapdragon™ 626 z 4GB pamięci RAM wszystko działa płynnie i szybko, a użytkownik może wykorzystywać smartfon dokładnie w taki sposób, w jaki lubi najbardziej.
Nieograniczone możliwości to hasło przewodnie modułowych smartfonów, które zostały stworzone w taki sposób, by dostosować się do użytkownika, a nie na odwrót. Sam telefon jest potężnym narzędziem do codziennej komunikacji, organizacji zadań, eksplorowania zasobów sieci, korzystania z multimediów wysokiej jakości oraz tworzenia swoich zdjęć i filmów. Dla tych, dla których sam smartfon to za mało powstają kolejne moduły Moto Mods. Do kolekcji projektora, obiektywu, głośnika, powerbanka, czy stylowych plecków dołączyły niedawno dwa nowe – moduł błyskawicznego ładowania TurboPower™ Pack oraz stylowe plecki Style Shell Wireless Charging z funkcją bezprzewodowego zasilania urządzenia. Niebawem do sklepów trafi także kolejny głośnik – JBL SoundBoost2, a także GameMod, który zmieni smartfon w przenośną konsolę do grania.
Hello Moto!
Motorola konsekwentnie podąża drogą tworzenia innowacji i pracuje nad tym, by użytkowanie –kiedyś telefonów komórkowych, a dziś smartfonów – było jeszcze bardziej komfortowe, a same urządzenia jeszcze lepiej służyły ludziom. Producent pokazuje, że smartfony mogą być tworzone i używane na wiele różnych sposobów, a historia marki udowadnia, że Motorola może nas jeszcze nie raz zaskoczyć.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *