Music Box Group wprowadza na polski rynek cztery kanały muzyczne
Music Box Group zapowiada rozszerzenie swojej oferty o trzy nowe muzyczne kanały premium – Music Box Hits, Music Box Dance oraz Music Box Sexy – które będą nadawane na czeskich koncesjach. Dołączą one do już istniejącego Music Box Classic. Wszystkie cztery kanały będą dostępne w Polsce już w październiku. Ich programy opierają się na bibliotece ponad 20,000 teledysków zremasterowanych do jakości Full HD, zapewniając najwyższą jakość obrazu i dźwięku.
„Nad uruchomieniem naszych nowych kanałów zaczęliśmy pracować jeszcze wiosną, kiedy o planach MTV nie było jeszcze wiadomo publicznie. Od początku naszym celem było nie stworzenie czegoś „na szybko” czy „zamiast”, lecz przygotowanie projektu na najwyższym poziomie – zarówno pod względem selekcji muzycznej, jak i jakości treści. Uważam, że udało nam się stworzyć ofertę, która zrobi konkurencję na międzynarodowym rynku” – podkreśla Sergiusz Kobel, Dyrektor Zarządzający Music Box Group.
Nowe kanały Music Box
Music Box to najstarsza marka telewizji muzycznej w Europie – powstała w 1984 roku w Wielkiej Brytanii, wcześniej niż MTV Europe (1987), MCM we Francji (1989), VIVA w Niemczech (1993) czy VH1 UK (1994).
Nowe stacje będą nadawane przez spółkę zarejestrowaną w Czechach, utworzoną przez Music Box Group w maju br. Strategicznym partnerem technicznym została firma AMERNET. Ekskluzywnym dystrybutorem w Polsce jest MediaSpurs.
Produkcja kanałów opiera się na bibliotece ponad 20 000 teledysków w jakości Full HD. Każdy klip, pierwotnie nagrany w SD, został zremasterowany w autorskiej technologii Music Box Group, aby zapewnić nieporównywalną jakość obrazu i dźwięku na nowoczesnych telewizorach.
Wszystkie kanały mają nowoczesną identyfikację graficzną w jednolitej stylistyce, z indywidualną kolorystyką podkreślającą ich charakter. Repertuar i playlisty są układane przez doświadczonych ekspertów muzycznych, co gwarantuje spójność i unikalny profil każdej stacji.
Music Box Hits – Best New Music!

Kanał dla widzów w wieku 20–49 lat. Prezentuje największe hity z aktualnych list przebojów oraz najgorętsze światowe i europejskie premiery. Dynamiczna playlista pozwala być na bieżąco z trendami muzycznymi.
Music Box Dance – Feel The Beat!

Kanał z wyselekcjonowanymi teledyskami muzyki tanecznej i elektronicznej – od klasycznych klubowych brzmień po najnowsze produkcje najlepszych DJ-ów świata. Na antenie pojawią się także unikatowe wideoklipy odzyskane z archiwalnych nośników Betacam i zremasterowane w jakości Full HD.
Music Box Sexy – Where Music Is Sexy

Format unikatowy w skali globalnej, prezentujący teledyski o wysmakowanej, zmysłowej estetyce i wyjątkowych walorach wizualnych. Łączy nowoczesny glamour z energią gorących rytmów, kierując ofertę do widzów ceniących styl, elegancję i odważne podejście do muzycznej oprawy.
Music Box Classic – Timeless pop, iconic rock!

Stacja prezentuje największe przeboje pop i rock z lat 80., 90. i 2000. W przeciwieństwie do stacji skupiających się na każdej dekadzie osobno, koncentruje się na ponadczasowych hitach dobranych do gustów widzów w wieku 35–59 lat Istotnym walorem kanału jest duża różnorodność muzyczna i mała powtarzalność playlisty.
„Music Box Classic już świetnie się sprawdza na kilku rynkach. Ostatnio z sukcesem zadebiutował na największej niemieckiej platformie WAIPU.TV, docierając do 2 milionów abonentów. Kanał był przyjęty po prostu fantastycznie – nie spodziewaliśmy się, że dostaniemy aż tyle pozytywnych wiadomości od naszych nowych niemieckich widzów” – mówi Sergiusz Kobel.
Dystrybucja w Polsce
Za wprowadzenie kanałów Music Box na polski rynek odpowiada MediaSpurs – agencja specjalizująca się w reprezentowaniu międzynarodowych projektów medialnych. Oferta Music Box uzupełni dotychczasowe portfolio agencji, obejmujące kanały m.in. dziecięce, rozrywkowe i informacyjne. Projekt w Polsce poprowadzi Martyna Dobrzańska, Head of Partnerships w MediaSpurs.

„Kanały tematyczne Music Box nie tylko precyzyjnie wpisują się w aktualne potrzeby rynku – dają zupełnie nowe doświadczenie odbioru muzyki na nowoczesnych telewizorach, dzięki ekskluzywnej jakości teledysków i szczegółowej selekcji repertuaru. Martyna Dobrzańska przez lata pracowała przy kanałach muzycznych, więc to także powrót do dobrze znanego segmentu. Cieszymy się, że możemy wspierać ich rozwój w Polsce” – mówi Łukasz Wysocki, Managing Director w MediaSpurs.
„Naszym celem jest obecność w ofertach wiodących operatorów w Polsce i w regionie. MediaSpurs ma doświadczenie i sieć kontaktów, które pozwolą nam skutecznie budować obecność kanałów Music Box na konkurencyjnym rynku” – dodaje Sergiusz Kobel.
foto, źródło. Music Box Group
