Kultura, muzyka, kino, moda

Muzyka, która łączy ludzi na całym świecie. T-Mobile partnerem festiwalu

Misją T-Mobile jest burzenie barier i łączenie ludzi na całym świecie, nie tylko za pomocą innowacyjnych technologii, ale także poprzez uniwersalne doświadczenia. Nic nie łączy tak jak muzyka – to język emocji, który rozumie każdy, bez względu na pochodzenie.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      T-Mobile jako marka globalna podąża tym samym kierunkiem – tworząc przestrzeń, w której technologia, sztuka i ludzie spotykają się, by być bliżej siebie. Dlatego T-Mobile został partnerem 29. Wielkanocnego Festiwalu Ludwiga van Beethovena – wydarzenia, które od lat inspiruje i porusza słuchaczy na całym świecie.

      Grupa Deutsche Telekom od 2005 roku współtworzy The Telekom Beethoven Competition Bonn. Dlatego chcemy kontynuować tę historię i podkreślić nasze zaangażowanie w kulturę i sztukę również w Polsce. Naszą misją jest łączenie ludzi, a muzyka Ludwiga van Beethovena wykracza poza czas i granice – łączy ludzi na całym świecie – podkreśla Andreas Maierhofer, Prezes Zarządu T-Mobile Polska.

      Polacy cenią klasykę

      Muzyka klasyczna pozostaje istotnym elementem kultury w Polsce – aż 26,6% Polaków deklaruje jej słuchanie[1]. Wielkanocny Festiwal Ludwiga van Beethovena to jedno z najważniejszych wydarzeń muzycznych nie tylko w Polsce, lecz także na arenie międzynarodowej. W tegorocznej edycji udział wezmą wybitni soliści i dyrygenci oraz czołowe orkiestry symfoniczne z kraju i ze świata. Przewodnie hasło tegorocznej edycji – Beethoven i wielka poezja – wyznaczyło program koncertów, wypełniony utworami wokalno-instrumentalnymi i dziełami inspirowanymi literaturą od Beethovena poprzez Ferenca Liszta, Gustava Mahlera, Richarda Straussa, Maurice’a Ravela po Krzysztofa Pendereckiego.

      Cieszę się, że do grona partnerów naszego Festiwalu dołącza T-Mobile – marka, która nie tylko wyznacza kierunki rozwoju technologicznego, ale także dostrzega ogromną wartość kultury i muzyki klasycznej. Współpraca z firmą, dla której łączenie ludzi jest fundamentem działalności, doskonale koresponduje z ideą Festiwalukomentuje Elżbieta Penderecka, Dyrektorka Festiwalu Ludwiga van Beethovena.

      Beethoven i Wielka Poezja już niebawem w Warszawie

      Tegoroczna edycja Wielkanocnego Festiwalu Ludwiga van Beethovena odbędzie się w dniach 6-18 kwietnia w Warszawie. W trakcie 12 festiwalowych dni wysłuchamy 8 koncertów symfonicznych, 3 recitale pieśni, 2 recitale fortepianowe i 2 koncerty kameralne. Festiwal, współfinansowany ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy, objął honorowym patronatem Prezydent Andrzej Duda.

      [1] https://www.pap.pl/aktualnosci/news%2C1052305%2Ckto-lubi-disco-polo-kto-muzyke-klasyczna.html

      foto, źródło. T-Mobile Polska

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *