MyScreen nowa marka w agencji 4 Publicity
MyScreen to polska marka, która od 14 lat oferuje na rynku starannie opracowany wachlarz produktów chroniących ekrany i całe powierzchnie urządzeń mobilnych, a także dostarcza innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów montażowych materiałów ochronnych, pracując jednocześnie nad stworzeniem nowych modeli współpracy, które pozwalają partnerom jeszcze szerzej otworzyć się na potrzeby konsumentów. Obecnie nawiązała współpracę w zakresie obsługi public relations z agencją 4 Publicity. Do zadań agencji należą działania media relations, wysyłka produktów do testów redakcyjnych oraz organizacja konkursów.
– Od lat koncentrujemy się na dostarczaniu produktów i rozwiązań, które sprostają wymaganiom konsumentów. Szkło znamy od ziarenka piasku, podczas testów rozbiliśmy niejeden wyświetlacz po to, by móc dać klientom to, czego oczekują. Zdajemy sobie również sprawę, że nasi konsumenci chcą wiedzieć więcej, poszukują rzetelnych informacji o produktach i technologiach, dociekają, dzielą się swoimi uwagami. Mamy nadzieję, że dzięki współpracy z agencją 4 Publicity uda nam się dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców i podzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem, opowiedzieć, dlaczego robimy to, co robimy. Chcemy, by nasi klienci poznali nas lepiej i mogli nawiązać z nami bliższy kontakt – skomentowała Aleksandra Mathiesen, Chief Marketing Officer.
– Nasza agencja od ponad 12 lat specjalizuje się w obsłudze klientów związanych z nowymi technologiami. Jest na niezmiernie miło, że możemy zająć się wizerunkiem znanej już w branży IT i Telco, polskiej marki produkującej akcesoria chroniące ekrany urządzeń mobilnych – powiedziała Magdalena Cieślak, CEO w agencji 4 Publicity.
Obsługą klienta zajmie się Magdalena Cieślak oraz Michał Tarnacki.
Agencja została wybrana na podstawie rekomendacji.