BadaniaMedia

Najlepszy od ponad 4 lat wynik Discovery Channel. „Złomowisko PL” hitem stacji

W grudniu 2018 r. kanał Discovery Channel odnotował najwyższy od ponad 4 lat udział w rynku – 0,89%. Bez wątpienia do osiągnięcia takiego wyniku przyczynił się siódmy sezon „Złomowisko PL”, który był najchętniej oglądaną serią w historii Discovery Channel w Polsce. Emitowany jesienią program osiągnął średni udział na poziomie 3.28% i zgromadził przed telewizorami średnio 186 tys. widzów.

 

Discovery Channel zakończyło rok najlepszym wynikiem od sierpnia 2014 r. (0,89% SHR w grudniu 2018 vs. 0,91% SHR w sierpniu 2014). Wzrost stacja zawdzięcza m.in. świetnie przyjętym przez widzów polskim produkcjom takim jak „Złomowisko PL”, które zadebiutowało na antenie Discovery Channel w 2015 roku jako zaledwie czteroodcinkowa mini-seria. Program ukazujący kulisy złomowego biznesu z sezonu na sezon zyskiwał uznanie widzów, a występujący w nim bohaterowie – popularność. Codzienne zmagania właścicieli złomowisk, ich pracowników oraz złomiarzy poszukujących odpadów, które mogliby spieniężyć, śledzą tysiące Polaków.

Emitowany od 29 sierpnia do 26 grudnia 2018 r. sezon 7. osiągnął najlepsze wyniki w historii polskiego oddziału Discovery Channel i tym samym zwiększył udziały rynkowe kanału w środowym paśmie o 21:00 o 92% w stosunku do wcześniejszego okresu (środy, 01.01- 22.08 godz. 21:00).

3,28 SHR i 1.08% ARM w grupie komercyjnej czynią „Złomowisko PL” najpopularniejszym programem stacji. Obecnie trwają prace nad kolejną, ósmą już serią, której premiera zaplanowana jest na 20 lutego.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *