BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

Najlepszy styczeń w historii Siódemki oraz kanałów tematycznych TVN i Discovery

Oferta kanałów tematycznych przyciągnęła przed telewizory rekordową liczbę widzów! Styczeń 2020 roku okazał się najlepszym w historii kanałów TVN7, TTV oraz HGTV Home & Garden. Z kolei stacje TVN Fabuła i Metro osiągnęły w tym czasie najwyższe wyniki od początku nadawania.

 

 

 

 

 

Siódemka rozpoczęła rok 2020 z najlepszą styczniową oglądalnością. Udział w rynku w grupie komercyjnej (16-49) wyniósł 3,79% co przełożyło się na 18,1% wzrostu oglądalności rok do roku. Kanał umocnił swoja pozycję w gronie pięciu najchętniej oglądanych stacji. Największą widownię w ramówce minionego miesiąca zgromadził film biograficzny „Karol – człowiek, który został papieżem”. W poniedziałek, 6 stycznia, obejrzało go blisko 814 tyś. widzów, co przełożyło się na 8,2% udziału w grupie komercyjnej.

Miniony miesiąc również należy uznać za niezwykle udany dla telewizji TTV. Stacja odnotowała najwyższą styczniową oglądalność w historii kanału, gromadząc przed telewizorami rekordową liczbę widzów. Udział w grupie komercyjnej (16-49) wyniósł SHR 3,50%. Wśród najchętniej oglądanych programów znalazły się między innymi „Express”, „Gogglebox. Przed telewizorem” oraz „Królowe życia”.

Kanał HGTV Home & Garden także może pochwalić się najlepszym styczniem w historii. Osiągnął wynik SHR 0,59 % w grupie komercyjnej (16-49). W tym miesiącu najchętniej oglądane były produkcje takie jak: „Domowe rewolucje”, „Nowa Maja w ogrodzie” czy „Darek solo”.

Rekordowy wynik w historii i duży wzrost rok do roku odnotowały kanały TVN Fabuła i Metro. Dla tego pierwszego, udział w rynku w grupie komercyjnej wyniósł 0,69%, przy 30,2% wzroście oglądalności rok do roku, z kolei dla Metra – 0,46 i 44% wzrost rok do roku.

W piątek 17 stycznia stacja Metro miała najlepszy wynik w swojej historii – SHR 1,15% (16-49, live). Także TVN Fabuła w minionym styczniu świętowała rekordową oglądalność dzienną. W niedzielę 5 stycznia udział stacji wyniósł 2,26%. Tego dnia Fabuła w prime time była szóstym najchętniej oglądanym kanałem na rynku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *