Najnowsze „Logo” z kartą dostępu do platformy Storytel
Wakacyjny detoks od smartfona, wywiad z Piotrem Stramowskim o wytrwałości i miłości do amerykańskiego kina oraz kolejna odsłona plebiscytu na najlepiej ubranego Polaka 2019 – te i wiele innych tematów znaleźć będzie można w sierpniowym numerze „Logo”, które ukaże się na rynku jutro – w piątek, 26 lipca br. Do części nakładu zostanie dołączona karta 30-dniowego dostępu do platformy z audiobookami i ebookami Storytel.
Tematem numeru jest JOMO, czyli joy of missing out – radość z bycia offline, potrzeba „wylogowania” się do życia i zaprzestania nieustannego śledzenia informacji w internecie. Redakcja „Logo” przygląda się temu trendowi w kontekście wakacji – przedstawia najlepsze polskie miejscówki na odludziu oraz podpowiada, jak wypoczywać, aby efektywnie się zregenerować. Redaktor naczelny pisma Marcin Kasprzak relacjonuje z kolei, jak wyglądał jego detoks od smartfona na urlopie.
Bohaterem okładki sierpniowego „Logo” jest Piotr Stramowski. Na łamach magazynu aktor opowiada m.in. o tym, jak wyglądały początki jego kariery, czy korzystał kiedyś z pomocy coacha, skąd u niego zamiłowanie do amerykańskiego kina i dlaczego zdecydował się na powrót na plan filmu „Fighter”.
W numerze redakcja przedstawia również nominowanych do tegorocznej edycji plebiscytu na Najlepiej ubranych Polaków w kategorii smart casual – wyróżnieni zostali m.in. Hubert Urbański, Szymon Majewski, Robert Biedroń i Maciej Dolega. Swoje głosy można oddawać na stronie Najlepiejubranipolacy.pl.
Ponadto czytelnicy pisma znajdą w nim kod zniżkowy na zakup biletów na Wielką Trasę Stand-up Polska, która odbędzie się w dniach 15 września – 31 października br. w kilkudziesięciu miastach nie tylko w Polsce.
Najnowsze „Logo” dostępne będzie w sprzedaży od piątku, 26 lipca br. w cenie 9,99 zł. Do części nakładu dołączona zostanie karta dostępu do platformy Storytel, dzięki której przez 30 dni czytelnicy będą mogli za darmo słuchać audiobooków wybranych spośród tysięcy różnych tytułów.
Sierpniowy numer miesięcznika wspiera promocja w prasie („Gazeta Wyborcza”, „Kuchnia”), w radiu (radiostacje Agory), w kinach sieci Helios oraz w mediach społecznościowych. Działania reklamowe przygotował zespół marketingu czasopism Agory.