Najwyższe udziały TVP Kobieta
TVP Kobieta po rekordowym czerwcu dalej umacnia swoją pozycję wśród kanałów lifestylowych. W poniedziałek, 4 lipca udziały anteny ponownie były najwyższe od początku nadawania i wyniosły w grupie 4+ 0,56% (dane NM*). Dynamika wzrostu anteny od 8 marca 2021 do 4 lipca 2022 w grupie 4+ wyniosła 300%.
Rekordowe udziały antena zanotowała również w grupach: 16-59 – udziały dzienne były na poziomie 0,53%, natomiast w grupie 16-49 udziały wyniosły 0,50%. W obu tych grupach TVP Kobieta wygrała wczoraj z konkurencyjnym Polsat Cafe.
W grupie NTC antena osiągnęła 1,80% udziałów.
W poniedziałek, 4 lipca wśród najliczniej oglądanych programów dnia – według NM w grupie 4+ na antenie TVP Kobieta znalazł się grecki serial obyczajowy „Dzikie pszczoły”, który obejrzało 124 tys. widzów, a udziały wyniosły 1,61%. Wśród programów własnych anteny najliczniejszą widownię zgromadziły: „Kobiety w drodze”, które 4 lipca obejrzało 31 153 tys. osób przy 0,43% udziałach. „Ziołowa apteka” zainteresowała 24 386 tys. widzów z 0,44% udziałami, a „Matki wojny” przyciągnęły 15 421 tys. osób, natomiast udziały w paśmie wyniosły 0,51%.
*NM – Nielsen Media