MediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

Native Lead – nowy produkt TVN Media realizujący efektywnościowe cele klientów

Biuro Reklamy TVN Media wspiera klientów w zachowaniu ciągłości komunikacji w czasie kryzysu i zaadaptowaniu biznesu do nowych realiów. Wspólnie z redakcjami serwisów Zdrowie TVN i Dzień Dobry TVN oraz klientem HomeDoctor zrealizowano działania oparte o kolejne nowe rozwiązanie reklamowe – Native Lead. Za autorską koncepcję i jej wdrożenie odpowiada zespół Innovation Hub w strukturze Biura Reklamy TVN Media.

 

 

Native Lead to pakiet działań, w wyniku których cele klientów realizowane są w dwóch obszarach:
  • gwarancje zasięgu publikowanych treści
  • rozliczenia za efekt: CPC, CPL, CPS, CPD.

    Produkt Native Lead umożliwia markom budowanie swojej komunikacji w otoczeniu wysokiej jakości unikalnego kontentu tworzonego przez redakcje TVN oraz rozliczenie działań w modelu efektywnościowym. Realizacja opiera się na wykorzystaniu istniejących treści redakcyjnych, które zostają tematycznie dopasowane do komunikacji klienta w oparciu o silnik rekomendacji Horacy (autorska technologia TVN). Równolegle tworzone są nowe treści dedykowane dla danej marki.

    Kluczowym elementem wyróżniającym Native Lead na rynku jest tworzenie treści w oparciu o dane real time, czyli insighty konsumenckie uzyskane na podstawie takich źródeł, jak social listening, search signals czy web analytics, które pozwalają określić, jakich treści i informacji poszukuje grupa docelowa. W ofercie jest także optymalizacja tworzonych treści na podstawie bieżącego monitoringu wybranych słów kluczowych.

To nowatorskie rozwiązanie po raz pierwszy wykorzystano we współpracy z platformą telemedyczną HomeDoctor.pl, za pomocą której użytkownicy mogą odbyć konsultację z lekarzami na odległość. W dobie COVID-19 to niezwykle istotna usługa, odpowiadająca na potrzeby konsumentów w związku z ograniczonym dostępem do usług medycznych. Głównym celem kampanii klienta było zwiększenie świadomości istnienia usługi, a także przekierowanie użytkowników do platformy homedoctor.pl. Dlatego też połączono kontent edukacyjny, czyli treści natywne stworzone przez redakcję serwisów Zdrowie TVN (https://zdrowie.tvn.pl/) i Dzień Dobry TVN (https://dziendobry.tvn.pl/) z działaniami performance.

„Założenia kampanii zostały zrealizowane na poziomie 156% w zakresie udanych przejść do strony klienta. Tak dobre wyniki udało się osiągnąć również dzięki zaufaniu, jakim obdarzył nas klient transparentnie dzieląc się z nami danymi. Zachęcamy do takiej otwartości przy akcjach performance. Obecnie pracujemy nad drugą odsłoną tej kampanii. ”
dodaje Agnieszka Gajzler, Dyrektor Strategii i Rozwoju Digital w TVN Media.

„Była to nasza pierwsza kampania z wykorzystaniem modeli performance’owych oferowanych przez TVN Media, jesteśmy bardzo zadowoleni z rezultatów i widzimy bezpośrednie przełożenie prowadzonych działań na nasz biznes. Cieszy, nas, że dzięki współpracy z TVN Media możemy edukować naszych klientów w temacie usług telemedycznych oraz nowoczesnych, wychodzących naprzeciw potrzebom współczesnych konsumentów rozwiązań w obrębie ochrony zdrowia.”powiedział Szymon Horaczuk, CEO HomeDoctor.pl.

Innovation Hub to nowy zespół działający w strukturze Biura Reklamy TVN Media, którego zadaniem jest tworzenie innowacyjnych produktów na styku kanałów digitalowych i telewizji, w oparciu o realne potrzeby konsumentów wynikające z aktualnych trendów konsumenckich i technologicznych. Innovation Hub tworzy nowe rozwiązania w obszarach: content marketing, native advertising, e-commerce, performance, big data insights, influencers.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *