MediaNetflixTechnologia - Promocje

Netflix nawiązuje współpracę z firmą Microsoft w ramach tworzenia nowego abonamentu z reklamami

W kwietniu Netflix ogłosił zamiar wprowadzenia nowego, tańszego abonamentu z reklamami dla konsumentów, będącego uzupełnieniem naszych obecnych abonamentów bez reklam: Podstawowego, Standardowego i Premium. Netflix ogłaszam, że wybralł firmę Microsoft jako globalnego partnera w zakresie technologii reklamowych oraz sprzedaży.

 

W trakcie współpracy nad nowym abonamentem z reklamami firma Microsoft udowodniła swoje możliwości w kwestii spełnienia naszych potrzeb reklamowych. Co ważniejsze, firma Microsoft zapewnia również elastyczność w kwestii wprowadzania innowacji z biegiem czasu, zarówno w dziedzinie technologii, jak i sprzedaży, a także dostarcza skuteczną ochronę prywatności naszych użytkowników.

Prace są na bardzo wczesnym etapie i pozostało jeszcze wiele do zrobienia. Jednak nasz długoterminowy cel jest jasny i wyraźny — chcemy zapewnić bogatszą ofertę dla klientów oraz lepsze środowisko dla reklamodawców, oferujące szersze możliwościach niż w przypadku tradycyjnej telewizji. Dlatego cieszymy się, mogąc stworzyć tę usługę wspólnie z firmą Microsoft.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *