Netiokracja ze Złotym Mieczem w konkursie KTR 2018 (wideo)
28 maja br., podczas jubileuszowej Gali Konkursu KTR w Teatrze Polskim w Warszawie, reklama Netii pt. Netiokracja, otrzymała nagrodę główną – Złoty Miecz w kategorii Commmunication.
Celem konkursu organizowanego przez Klub Twórców Reklamy jest wyłanianie najlepszych prac w trzech głównych kategoriach: Communication, Design oraz Craft. W tym roku zgłoszono 1233 projektów, które oceniło 67-osobowe jury pod przewodnictwem Basa Korstena, dyrektora kreatywnego oraz partnera zarządzającego w amsterdamskim biurze J. Walter Thompson. Złoto w kategorii Communication otrzymała reklama Netii. Netiokracja została przygotowana przy współpracy z agencją Brasil.
– Netiokracja to reklama, która przedstawia nasz sztandarowy pakiet: internet + tv, niezmiennie za 49.90 zł przez cały okres trwania umowy. Wszystkie nasze oferty tworzone są z myślą o konkretnej grupie odbiorców, to samo robimy podczas tworzenia reklam. Stawiamy na oryginalny pomysł oraz perfekcyjną realizację. Dlatego tak bardzo cieszymy się, że w nasze ręce trafił Złoty Miecz – mówi Bartłomiej Gierszyn, Dyrektor Marketingu B2C w Netii.
KTR działa w Polsce od 2004 r. Został stworzony przez twórców reklamy, którzy uczestniczą w ciągle zmieniającej się branży i wszystkie te zmiany uwzględniają, rozwijając konkurs. Celem KTRu jest wyłanianie najlepszych prac, ale także tych najlepszych z najlepszych, które przyznawane są w trzech głównych kategoriach: Communication, Design oraz Craft.
Pełna lista zwycięzców dostępna jest na: http://www.ktr.org.pl/nagrody-ktr-2018/