Nickelodeon najchętniej oglądanym kanałem dziecięcym w Pay TV
W pierwszym tygodniu stycznia kanał dziecięcy Nickelodeon osiągnął bardzo dobry SHR 5,86%* w grupie 4-12, docierając średnio do około 350 tysięcy dzieci dziennie. Z kolei stacja Nick Jr. do 9 stycznia dotarła aż do 270 tysięcy widzów z grupy komerycyjnej 4-12.
W lutym na widzów Nick Jr. czekają nowe odcinki animacji „Blaze i Mega Maszyny” oraz „Top Wing: Ptasia Akademia”. Na antenie w poniedziałek, 4 lutego odbędzie się premiera „Kuchciwróżki”, serialu animowanego opowiadającego o wróżce Butterbean, która z pomocą siostry Cricket i wiernych przyjaciół otwiera przytulną kawiarnię w magicznej krainie Puddlebrook.
W zimowe weekendy o godz. 8:30 na antenie Nick Jr. pojawią się także specjalne odcinki takich seriali animowanych, jak „Bąbelkowy świat gupików”, „Dora poznaje świat”, „Shimmer i Shine” oraz„UmiZoomi”. W niedzielę, 24 lutego odbędzie się minimaraton z serialem animowanym „Rycerka Nella”, opowiadającym o odważnej ośmioletniej księżniczce, która postanawia zostać rycerką i chronić obywateli z jej rodzinnego królestwa. Z pomocą przyjaciół, jednorożca Trinketa, rycerza Sir Garreta i jego rumaka Cloda, Nella stawia czoła nowym wyzwaniom, pokonując na swojej drodze liczne przeszkody.
Na antenie Nickelodeon w lutym wyemitowane zostaną nowe odcinki seriali animowanych „Maks i Ruby” oraz „Mysticons”. Codziennie o godz. 20:05 będzie można oglądać odcinki serialu „Vikki RPM”, opowiadającego o nastoletniej Victorii, której życie kręci się wokół toru wyścigowego. Głównym rywalem dziewczyny zostaje Max, z którym wkrótce połączy ją coś więcej niż miłość do wyścigów.
*Źródło: NAM, 4-12, 0600-2059, 2019.01