Nickelodeon zaprasza swoich widzów do zabawy
Młodzi fani Nickelodeon po spotkaniu z ulubionymi bohaterami kreskówek przed telewizorami będą mogli kontynuować z nimi zabawę w przestrzeni online. Kanał na czas wakacji przygotował nowe aktywności w ramach działań digitalowych, które łączą rozrywkę z kreatywnością i rozwojem. To kampania Summer Happiness Lab, gra „Kamp Koral – Nurkuj po nagrody” oraz konkurs „Zabierz SpongeBoba na wakacje”. Kultowe postaci z kreskówek czekają na najmłodszych głównie w mediach społecznościowych.
Nickelodeon wraz z pierwszym tygodniem wakacji otworzył „laboratorium zabawy” – Summer Happiness Lab. Przez cały lipiec w social mediach na widzów kanału i ich rodziny czekać będą różne zabawy i wyzwania. W najbliższy poniedziałek rusza zabawa z Generatorem Śmiesznych Twarzy. Mali naukowcy laboratorium będą zestawiać ze sobą fragmenty twarzy bohaterów Nickelodeon oraz głosować na najbardziej zabawną minę.
Co więcej, w poniedziałek 5 lipca SpongeBob Kanaciastoporty zabierze swoich fanów na wyjątkowy wakacyjny Koralowy Obóz. Tego dnia o godz. 16:00 i 16:25 wyemitowane zostaną premierowe odcinki serialu „Kamp Koral” o szalonych, młodzieńczych wakacjach bohaterów z Bikini Dolnego. Kolejne będzie można oglądać od wtorku do piątku o godz. 16:00. Z kolei w następnym tygodniu (12.07-16.07) o tych samych porach na najmłodszych widzów czekać będą powtórki serialu.
W ramach działań digitalowych również 5 lipca ruszy strona internetowa z grą „Kamp Koral – Nurkuj po nagrody”. Dla graczy przygotowano także konkurs, w którym należy opisać swoją ulubioną wakacyjną aktywność, a na zwycięzców czekają nagrody. Oprócz tego na Instagramie Nickelodeon Polska będzie dostępny specjalny filtr do zdjęć. Akcję wspierać będą spoty internetowe oraz promocja na Facebooku i TikToku.
o Koralowym Obozie fani będą mieli okazję na rewanż – tym razem to oni zabiorą SpongeBoba na wakacje. Na początku sierpnia na Instagramie Nickelodeon Polska rozpocznie się konkurs polegający na zrobieniu zdjęcia lub nagrania wideo w miejscu swojego wakacyjnego wypoczynku przy użyciu specjalnego efektu AR ze SpongeBobem. Z najciekawszych zgłoszeń zostanie stworzony kolaż, który pojawi się na antenie stacji Nickelodeon.
Działania Nickelodeon tworzone są z myślą o dzieciach i ich potrzebach – po to, aby zapewnić im rozrywkę, a jednocześnie pokazać, że aktywność w sieci może być rozwijająca. Stacja kieruje swój przekaz również do rodziców, przekonując, że przy zachowaniu umiaru, odpowiedniej kontroli i mądrym doborze treści nie muszą martwić się o swoje pociechy, które spędzą część wakacji ze smartfonem w dłoniach. Letnie propozycje Nickelodeon oparte na współczesnych narzędziach – tak bardzo angażujących najmłodszych – sprzyjają ich kreatywności i uczą, że sfera internetu może być źródłem pozytywnych wrażeń.
„Przestrzeń online dla dzisiejszych dzieciaków to po prostu naturalna sprawa. Mogą się tam bawić ze swoimi ulubionymi bohaterami, wcielić się w każdego z nich i kierować ich działaniami. Dlatego w okresie wakacji zachęcamy nie tylko do oglądania stacji Nickelodeon, ale również do odwiedzenia naszych kanałow social media, gdzie będzie można na co dzień z nimi obcować. Pamiętajmy, że my jako dorośli jesteśmy ekspertami w tym, co najlepsze i najbardziej bezpieczne dla naszych dzieci, a ten czynnik jest dla nas najważniejszy. Nickelodeon jest od wielu lat ekspertem od dobrej i bezpiecznej zabawy – także w sieci. Spotkanie z naszymi bohaterami gwarantuje moc niesamowitych wrażeń i dużo uśmiechu, a oferta jaką przygotowaliśmy, z pewnością ich dostarczy” – Dorota Neef, Kids, Youth Brands & TAM Director ViacomCBS Networks CE.