„NieDoMówienia” Artura Andrusa weekendowym hitem RMF Classic
Blisko 300 tys. osób słucha co tydzień nowej, sobotniej audycji RMF Classic „NieDoMówienia”, czyli wywiadów Artura Andrusa. Ten dziennikarz, artysta kabaretowy i piosenkarz dołączył do grona prowadzących RMF Classic w połowie ub.r.
„NieDoMówienia, czyli rozmowy niezobowiązujące Artura Andrusa” to cykl wywiadów emitowanych w RMF Classic w każdą sobotę w godz. 11-14. Do tej pory gośćmi byli m.in. Paweł Domagała, Jacek Cygan, Czesław Mozil, Stanisława Celińska czy Grzegorz Turnau.
Z miesiąca na miesiąc programu słucha coraz więcej osób. W IV kwartale ubiegłego roku w każdą sobotę audycja gromadziła 289 tys. słuchaczy i była najchętniej słuchana pozycją weekendowej ramówki RMF Classic. W porównaniu do IV kwartału roku 2017 słuchalność pasma wzrosła aż o 35 proc.
„Bardzo cieszymy się, że Artur Andrus zdecydował się na rozpoczęcie współpracy z RMF Classic i – jak widać po ostatnich wynikach – cieszą się z tego również nasi słuchacze, coraz liczniej słuchając jego wywiadów. Sądzę, że przyciąga zarówno osobowość prowadzącego, jego nieszablonowe poczucie humoru i umiejętność zadawania nieoczywistych pytań, jak i niezwykli, ciekawi goście zapraszani do audycji” – mówi Paweł Pawlik, Dyrektor Programowy RMF Classic.
Najchętniej słuchanym programem RMF Classic w czwartym kwartale ub.r. były audycje tematyczne nadawane w dni powszednie w godz. 14-18, codziennie poświęcone innej tematyce: literaturze, designowi, wydarzeniom kulturalnym czy filmowi. Gromadzą one 371 tys. Polaków. Równie chętnie słuchany jest poranek „Śniadanie Mistrzów” i pasmo konkursowe. W weekendy, oprócz „NieDoMówień”, niezmienną popularnością cieszą się „Lista Przebojów Muzyki Filmowej” – jedyne w swoim rodzaju zestawienie największych hitów z soundtracków i cykl rozmów „Bliskie Spotkania”. Obie przez rok blisko podwoiły liczbę słuchaczy.
RMF Classic nadaje w 21 miastach Polski. Nadaje muzykę filmową i klasyczną oraz programy poświęcone kulturze, sztuce, literaturze, designowi czy fotografii. Jest organizatorem jednego z najważniejszych plebiscytów w polskim świecie kultury – MocArty. Adresuje swój program do osób dojrzałych, zamożnych, wykształconych, pracujących na kierowniczych stanowiskach, mieszkających w wielkich i dużych miastach.