BadaniaMediaTVP

Niedziela należała do TVP1

Program w TVP1 „Rolnik szuka żony” przyciągnął największą widownię spośród wszystkich programów rozrywkowych tej jesieni. Uczuciowe zmagania rolników śledziło prawie 4 mln widzów. Rośnie również liczba widzów Jedynkowego programu „Jaka to melodia”, niedzielny odcinek obejrzało ponad 2,5 mln widzów.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

       

      Program TVP1 „Rolnik szuka żony” obejrzało 3,9 mln widzów, co przełożyło się na 26,1%. udziałów. Tym samym Jedynka stała się liderem niedzieli. Również w zestawieniu w TOP 5 niedzieli „Rolnik szuka żony” uplasował się na pierwszym miejscu. Był to też najlepiej oglądany odcinek 4 odsłony programu od początku premiery 3 września 2017.

      Dobrą passę ma także muzyczny program TVP1 „Jaka to melodia”, który w tym roku obchodzi swoje 20-lecie. Ostatni, niedzielny odcinek obejrzało ponad 2,5 mln widzów, (19,1% udz.). Był to rekordowy wynik oglądalności w tej edycji i najlepszy od 22 marca 2017.

      W niedzielę wśród pięciu najpopularniejszych pozycji aż cztery należały do TVP1. Widzowie Jedynki najchętniej oglądali „Wiadomości” (prawie 2,8 mln widz. i 19,1% udz.), a po nich serial „Dziewczyny ze Lwowa” (2,6 mln widz., 17% udz.).

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *