Nowa cyfrowa oferta “Gazety Wyborczej” i Radia TOK FM
“Różne formy, jedna potrzeba. Informacja” – takim hasłem “Gazeta Wyborcza” i Radio TOK FM promują sprzedaż nowego, wspólnego pakietu cyfrowego. Od października br. czytelnicy dziennika i słuchacze stacji mogą w wygodny sposób skorzystać z połączonej oferty premium obu mediów w promocyjnej cenie, zapewniając sobie dostęp m.in. do najświeższych informacji, cenionych komentarzy i eksperckich opinii.
Nowa, wspólna oferta premium “Gazety Wyborczej” i Radia TOK FM dostępna jest w dwóch wariantach – miesięcznej i kwartalnej, dodatkowo w cenie promocyjnej ze zniżką 50%.
Zakup odbywa się w serwisie Wyborcza.pl, a posiadacze wspólnego pakietu mogą w łatwy sposób zalogować się swoim kontem Wyborcza.pl w aplikacji TOK FM i serwisie Tokfm.pl.
Subskrybenci nowego pakietu mają nielimitowany dostęp do wszystkich serwisów “Gazety Wyborczej” (m.in. Wyborcza.pl, Wyborcza.pl/classic, WysokieObcasy.pl i 24 serwisy lokalne) na wielu urządzeniach. W ramach oferty można czytać także artykuły z magazynów i tygodników dziennika takich, jak “Duży Format”, “Magazyn Świąteczny” czy “Ale Historia”, a także ekskluzywne teksty dostępne wyłącznie dla prenumeratorów i materiały z archiwalnych numerów “Gazety Wyborczej .
Artykuły z wydań papierowych dziennika są dostępne na Wyborcza.pl często wcześniej niż w kiosku. Dużym atutem dla czytelników ich cyfrowych wersji jest możliwość zapisania tekstów w schowku do przeczytania później, a także komentowania ich.
Równocześnie subskrybenci nowego pakietu otrzymują nieograniczony dostęp do podcastów Radia TOK FM. Stacja oferuje w formie audycji do odsłuchania wszystkie programy nadawane na antenie oraz programy tematyczne dostępne tylko w internecie.
Podcasty Radia TOK FM można łatwo przeglądać według audycji, nazwisk prowadzących, gości audycji i poruszanych tematów; można je też zbierać na własnej playliście. Dzięki temu – niezależnie od ramówki radia – audycje TOK FM są dostępne do słuchania w dowolnym momencie.
Wspólną ofertę “Gazety Wyborczej” i Radia TOK FM promuje kampania z hasłem “Różne formy, jedna potrzeba. Informacja” prowadzona w serwisach Agory oraz w mediach społecznościowych.
Dodatkowo sprzedaż pakietu wspierają działania redakcyjne na antenie Radia TOK FM oraz na Wyborcza.pl (to np. tekstowe podsumowanie audycji “Poranek Radia TOK FM” dostępne w serwisie Wyborcza.pl).
Więcej informacji o nowej, cyfrowej ofercie “Gazety Wyborczej” i Radia TOK FM – http://tokfm.wyborcza.pl/.