Technologia - Promocje

Nowa funkcja relaksacyjna dla użytkowniczek i użytkowników aplikacji Bolt

Presja końca roku. Przedświąteczna gorączka. Niekończące się spotkania służbowe i towarzyskie. Niezałatwione sprawy… To powszechnie znane uczucia, które towarzyszą wielu osobom w grudniu. Czasem jedynym momentem, kiedy można się zrelaksować jest przejazd taksówką, możemy wtedy na chwilę wyłączyć poczucie presji i konieczności zdążenia ze wszystkim. Dlatego aplikacja Mindy przygotowała w tym roku dla pasażerek i pasażerów Bolt serię relaksacyjnych nagrań.

 

„Zrelaksuj się z Boltem” to dostępna od 6 grudnia w aplikacji Mindy playlista zawierająca nagrania audio, których celem jest pomoc w odprężeniu podczas przejazdu Boltem. Nagrania zostały przygotowane przez certyfikowanych trenerów, psychologów i terapeutów. Kolekcja stworzona z myślą o klientach Bolt zawiera ćwiczenia oddechowe, techniki relaksacyjne, trening autogenny, czytanki, medytacje, wprowadzenie do mindfulness oraz interesujące podcasty na temat stresu, emocji i snu. Wśród wyróżnionych nagrań znajduje się relaksacja czytana przez Piotra Fronczewskiego. Ponadto nagrania zostały dopasowane do średniego czasu przejazdu i warunków przebywania w aucie tak, by pasażerki i pasażerowie mogli wykorzystać 10 minut jazdy tylko dla siebie.

– Według badań American Psychological Association głównymi świątecznymi stresorami są kurczący się czas, zmartwienia dotyczące finansów, przesyt reklamami i komercjalizacją Świąt, poczucie przymusu prezentowego oraz spotkania z rodziną niewidzianą na co dzień. Wyjątkowy czas w roku – mieszanka wybuchowa. Wierzymy, że na zdrowie człowieka składa dobra kondycja fizyczna, ale także mentalna. Dlatego w 2021 powstało nowe rozwiązanie – Mindy. Naszą misją jest szerzenie wiedzy i możliwych rozwiązań dobrych dla umysłu i ogólnego dobrostanu powiedziała Dorota Matuła, współzałożycielka Mindy.

– Każdego dnia podróżują z nami dziesiątki tysięcy pasażerów w 30 polskich miastach. Tak ważny dla Bolta zrównoważony rozwój przekłada się także na budowanie komfortu w codzienności – jak najlepiej funkcjonować, kiedy codzienne wyzwania powodują tyle stresu? W obecnych czasach możemy nie tylko szybko i wygodnie zamówić taksówkę przez aplikację w smartfonie, ale też wykorzystać czas przejazdu tylko dla siebie właśnie dzięki technologii. Średnio odblokowujemy smartfona 150 razy dziennie, mamy go zawsze ze sobą, właśnie dlatego postanowiliśmy zaangażować się we współpracę z Mindy – zależy nam na rozwiązaniach, które służą naszym pasażerom i łatwo wpasowują się w ich codzienne życie dodała Dominika Pęk, Marketing Manager Bolt w Polsce.

Użytkownicy Bolt mogą pobrać Mindy podczas wyszukiwania przejazdu w aplikacji. Otrzymają wtedy również kod, który da im bezpłatny dostęp do relaksacyjnych nagrań przez miesiąc i 15% zniżki na dostęp do Mindy w kolejnych miesiącach.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *