Nowa kampania Cyfrowego Polsatu promująca świąteczne oferty TV (wideo)
Ruszyła emisja najnowszej, świątecznej kampanii Cyfrowego Polsatu promującej gwiazdkową ofertę telewizyjną. Klienci, którzy wybiorą pakiet M lub L, otrzymają pełną ofertę przez 3 miesiące bez opłat, a później ulubione kanały w jednym pakiecie już od 30 zł miesięcznie.
Nie do przeobejrzenia!
Nową, świąteczną ofertę telewizji Cyfrowego Polsatu wspiera kampania w telewizji, Internecie i stacjach radiowych, na którą składa się m.in. spot reklamowy w dwóch wersjach (30” oraz 15”).
Filmiki wprowadzają widzów w lekki, świąteczny i radosny nastrój, przenosząc do domu, w którym właśnie trwa wigilijna kolacja, gdzie ilość potraw jest nie do przejedzenia, a ilość kanałów telewizyjnych nie do przeobejrzenia. W rolę ojca rodziny wciela się znany i lubiany Jacek Braciak.
Metryczka kampanii:
Kreacja: Agencja Grey Group
Produkcja: TFP Mariusz Matwiejczuk
Postprodukcja: wideo – Xantus; audio – Ztudio&Burza
Reżyser: Piotr Janowski
Media: TV, online, radio
Dom mediowy: Vizeum
Świąteczna oferta telewizji
W świątecznej promocji Cyfrowego Polsatu klienci, którzy wybiorą pakiet M lub L otrzymają pełną ofertę, m.in. z kanałami premium HBO, Eleven Sports i Polsat Sport Premium przez 3 miesiące bez opłat. Wśród propozycji znalazły się proste pakiety, a w nich ulubione kanały, swoboda wyboru oraz nowoczesne dekodery i funkcje pozwalające oglądać TV na własnych zasadach.
Dodatkowo – mobilna aplikacja Cyfrowy Polsat GO, a w niej tysiące programów i filmów na życzenie bez reklam, dzięki którym spędzony razem czas będzie jeszcze bardziej wyjątkowy.