MediaZapowiedzi TV

Nowa kampania Cyfrowego Polsatu – sportowe emocje czy filmowa gorączka? (wideo)

Ruszyła najnowsza kampania Cyfrowego Polsatu, która zachęca do skorzystania z ofert telewizji satelitarnej lub internetowej, w których do pakietów podstawowych można dodawać zgodnie z zainteresowaniami pakiety dodatkowe z ulubionymi kanałami, np. sportowymi czy filmowymi.

 

W spocie wcielający się w ojca Jacek Braciak w sobotni poranek skutecznie zachęca synów do posprzątania strychu i garażu, w zamian za co dołączy do pakietu podstawowego M ich ulubione pakiety sportowe i filmowe.

 

 

Szczegóły kampanii:

Kreacja – Agencja Grey Group

Produkcja – TFP Mariusz Matwiejczuk

Postprodukcja wideo – Xantus, postprodukcja audio – Ztudio&Burza

Reżyser – Piotr Janowski

Media – TV, radio, online

Dom mediowy – Vizeum

W ofercie telewizji satelitarnej i kablowej IPTV można wybierać pomiędzy 3 podstawowymi pakietami:  Pakiet S – w cenie 20 zł/mies. oferuje 50 kanałów w telewizji satelitarnej oraz 56 w telewizji kablowej IPTV, Pakiet M – w cenie 30 zł/mies. zapewnia dostęp do 72 kanałów w telewizji satelitarnej lub 78 w telewizji kablowej IPTV oraz Pakiet L – w cenie 60 zł/mies., w którym znajdują się 124 kanały w telewizji satelitarnej lub 135 w telewizji kablowej IPTV. Każdy z zestawów można uzupełnić o Pakiety Premium: Polsat Sport Premium, Eleven Sports, Ekstraklasa, HBO i HBO GO, Cinemax, FilmBox, Dla dzieci czy Dla dorosłych.

W ofercie telewizji internetowej OTT z dekoderem EVOBOX STREAM dostępne są trzy pakiety podstawowe: Wygodny – 28 kanałów w cenie 20 zł/mies., Komfortowy – 45 kanałów w cenie 30 zł/mies. oraz Bogaty – 94 kanały w cenie 60 zł/mies. Do każdego z nich można w dowolnym momencie włączać pakiety dodatkowe na 30 dni. Do wyboru są pakiety sportowe: Polsat Sport Premium, Eleven Sports, Sport oraz filmowe: HBO i HBO GO, Filmbox Premium, Filmy i Seriale oraz Pakiet Dzieci i Pakiet Rozrywka.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *