Nowa kampania wizerunkowa Telewizji WP (wideo)
„Odkryj Telewizję WP” to główny przekaz najnowszej kampanii wizerunkowej stacji. Nowy spot reklamowy, połączony z wiosenną ramówką pełną inspiracji i historii z życia wziętych, mają przybliżyć ofertę telewizji nowym widzom.
Jaka jest Telewizja WP? Odpowiedź na to pytanie przynosi specjalny spot reklamowy, w którym wykorzystany został utwór “Daj mi znać” Oskara Cymsa, bijący rekordy popularności na listach przebojów.
– Telewizja WP odważnie stawia na własne, polskie produkcje. Swoją ofertą seriali dokumentalnych, kabaretów, programów podróżniczych oraz informacyjnych chcemy zainteresować nowych widzów. Wierzę, że nasza propozycja trafi w różne gusta i spełni ich oczekiwania – mówi Jagna Wiszniewska, dyrektorka zarządzająca Telewizji WP.
W marcu Telewizja WP wystartowała z nową ramówką, w której główną nowością jest produkcja własna pt. „Gospodarze – czym chata bogata”. W ofercie stacji pojawiły się też ekscytujące historie lokalnych bohaterów osadzone w pięknych zakątkach naszego kraju. Inspiracji wnętrzarskich dostarczają „Pomysł na dom” i „Nowy aranż z Olą Ziarek”. Na antenie nie zabrakło też kontynuacji innych znanych i lubianych hitów – „Policjanci z sąsiedztwa”, czy „Prosto z grilla”.
Kampania wizerunkowa jest prowadzona w kanałach social mediach – na Facebooku, Instagramie, Twitterze, Tik Toku, w przestrzeniach własnych Wirtualnej Polski, na YouTube, a także w kinach, siłowniach, komunikacji miejskiej i na dworcach.
Za przygotowanie spotu i zaplanowanie kampanii odpowiadały działy autopromocji i marketingu Telewizji WP.
Telewizja WP dostępna jest w ramach bezpłatnej telewizji naziemnej, na platformach Canal+ (kanał 69) i Cyfrowy Polsat (kanał 104) oraz w sieciach kablowych m.in.: Vectra (114), Netia (29), Orange (35), Multimedia (38), UPC (12/158/116), Inea (28), Toya (25) oraz w Pilot WP.