Nowa strona biura reklamy Gazeta.pl
Do dyspozycji klientów Gazeta.pl została oddana nowa wersja strony Reklama.Gazeta.pl, która prezentuje najważniejsze informacje na temat serwisów i produktów reklamowych portalu oraz przykłady najciekawszych realizacji biura reklamy Gazeta.pl z ostatnich miesięcy.
W odświeżonej Reklama.Gazeta.pl wersji strona prezentuje najważniejsze produkty z oferty reklamowej portalu, stając się atrakcyjnym narzędziem do komunikacji z klientami. W krótkich i klarownych opisach zawarto najważniejsze informacje na temat produktów reklamowych portalu – m.in. reklam display, projektów specjalnych, materiałów wideo czy rozwiązań content marketingowych. Na stronie przedstawiono również serwisy z grupy Gazeta.pl, pogrupowane na podstawie ich tematyki. Wybrane realizacje projektów specjalnych pokazano razem z opisami i wynikami w specjalnej sekcji „Case study”.
Na nowej stronie prezentowane są także inicjatywy, wydarzenia i szkolenia organizowane przez Gazeta.pl, m.in. w ramach cyklu Gazeta.pl LAB. Informacje na ten temat są zamieszczane w uzupełnianej na bieżąco sekcji „Aktualności”.
Newsy związane z portalem i działem sprzedaży Gazeta.pl zamieszczane są również na fanpage’u biura reklamy Gazeta.pl na Facebooku – Facebook.pl/biuroreklamy.gazetapl.