Nowa TV zamyka projekt „24 godziny”
NOWA TV zamyka codzienny serwis informacyjny „24 godziny”. Powodem decyzji są względy biznesowe, wynikające ze słabego dotarcia platformy naziemnej MUX 8, które uniemożliwiło zbudowanie widowni „24 godzin” na poziomie, zapewniającym rentowność programu.
„24 godziny” wypracowały silną markę, cieszyły się uznaniem widzów i były mocną pozycją w ramówce Nowej TV. Codzienny serwis informacyjny jest jednak projektem bardzo kosztownym a MUX 8 nie osiągnął zasięgu, który został obiecany nadawcom, i nie zapewnia wyników, które gwarantowałyby rentowność produkcji programu newsowego.
W związku z zamknięciem projektu „24 godziny”, NOWA TV rozstaje się z zespołem tworzącym program. Właściciele i Zarząd Telewizji NOWA TV dziękują wszystkim pracownikom i współpracownikom „24 godzin” za dwa lata intensywnej i pełnej zaangażowania pracy, której efektem był codzienny, wiarygodny i rzetelny, serwis informacyjny. Ostatnie wydanie „24 godzin” wyemitowane zostanie 30 listopada.
NOWA TV to ogólnodostępna bezpłatna telewizją skierowana do całej rodziny. Nadaje od 9 listopada 2016 roku. W portfolio ma programy o charakterze rozrywkowym, seriale i filmy fabularne, jak również propozycje dla dzieci.
NOWA TV dostępna jest w bezpłatnej telewizji naziemnej MUX 8, na satelitarnych platformach cyfrowych Cyfrowy Polsat (poz. 158) i NC+ (poz. 146) oraz w sieciach kablowych, m.in. w Vectra (poz.193), Inea (poz. 26), UPC (Mediabox: 153; Horizon i Kaon: 113), Toya (poz.19), Orange (poz. 33) oraz Netia (poz.28).