Technologia - Promocje

Nowa wersja AMD FidelityFX Super Resolution (FSR) 2.1 i ogromna popularność tej funkcji

Dziś firma AMD ogłosiła udostępnienie nowej wersji funkcji FidelityFX Super Resolution (FSR) – 2.1. Wersja ta zawiera aktualizacje dla algorytmów odpowiedzialnych za poprawę jakość obrazu przy redukcji tzw. „ghostingu” i „shimmeringu”.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

       Od teraz można nową wersję pobrać ze strony GPUOpen.com. Pierwszą grą z FSR w wersji 2.1 jest Farming Simulator 22, a kolejną będzie Hitman 3 przy okazji nadchodzącej aktualizacji. Ponadto rozszerzenia dla Unreal Engine 4.26/4.27 oraz Unreal Engine 5 także zostały zaktualizowane o wsparcie dla FSR 2.1 i inne udoskonalenia.

      FSR to technologia skalowania temporalnego, która ma za zadanie zwiększać liczbę klatek na sekundę w obsługujących ją grach zapewniając znakomitą jakość obrazu. Tak, jak FSR 1.0, FSR 2.0 tak i wersja 2.1 jest w pełni otwartym rozwiązaniem, który będzie działało na wielu modelach sprzętu, w tym na produktach konkurencji.

      Firma AMD ogłosiła też dziś, że kolejne 11 gier otrzymało lub otrzyma wsparcie FSR 2.0, co potwierdza niebywałą popularność tej funkcji, ponieważ w ciągu raptem 4 miesięcy lista zgodności powiększyła się do aż 45 tytułów.

      Wśród najnowszych są:

      • Cyberpunk 2077,
      • Lies of P,
      • Saints Row,
      • Dying Light 2 Stay Human,
      • Red Dead Redemption 2,
      • Deep Rock Galactic,
      • Destroy All Humans! 2 – Reprobed,
      • Ghostwire: Tokyo,
      • i inne.

      Lista gier zgodnych ze wszystkimi wersjami FSR jest dostępna tutaj. Zapraszamy też do obejrzenia FSR 2.1 w akcji na kanale AMD i do korzystania z grafik ilustrujących tę funkcję.

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *