Nowe funkcjonalności platformy Polsat Media AdFlow
Na początku 2017 roku Polsat Media uruchomiło własną platformę do przesyłania i zarządzania materiałami reklamowymi Polsat Media AdFlow, która cały czas ulega doskonaleniu i rozbudowie o kolejne funkcjonalności. Wszystkie zmiany mają na celu poprawę komfortu współpracy z partnerami biznesowymi Polsat Media.
Spośród najistotniejszych zmian wprowadzonych w ostatnim czasie, najważniejsze to:
-wgląd do szczegółowych raportów z kontroli technicznej dla plików niespełniających wymagań technicznych;
-możliwość przeglądania faktur z poziomu platformy Polsat Media AdFlow z ostatnich 3 miesięcy;
-opcja pozyskiwania dodatkowych danych w celach księgowo – rozliczeniowych;
-zwiększenie kompresji dla płatności automatycznych – zminimalizowanie błędnych transakcji płatniczych oraz zwiększenie efektywności pozostałych;
-wdrożenie anglojęzycznej wersji Platformy oraz przewodnika po aplikacji.
Wszystkie prace związane z rozwojem platformy Polsat Media AdFlow oraz wprowadzaniem nowych funkcjonalności koordynuje Kamil Makowski, media operator Polsat Media, z zespołu commercial operations zarządzanego przez Katarzynę Niewiadomską.