Telekomunikacja - Telefony - Promocje

Nowe kampanie reklamowe Plusa na powrót do szkoły (wideo)

Ruszyły nowe powakacyjne kampanie reklamowe Plusa. Operator przygotował spoty promujące najnowszą Mistrzowską Ofertę z dwoma abonamentami w cenie jednego i dwoma smartfonami w cenie jednego, a także ultraszybki światłowód.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      Dwa spoty „Mistrzowska Oferta”

      Motywem przewodnim spotów, podobnie jak całej Mistrzowskiej Oferty, jest siatkówka, co związane jest z Mistrzostwami Europy kobiet i mężczyzn w tej dyscyplinie oraz jubileuszowym 25-letnim zaangażowaniem operatora w siatkarski sponsoring. W spocie promującym nową ofertę nie mogło zatem zabraknąć reprezentantów Polski w piłce siatkowej. Tym razem lubianemu plusowemu trio sprzedawców, w których role wcielają się: Anna Smołowik, Filip Orliński i Wojciech Mecwaldowski, towarzyszy siatkarskie trio: Zuzanna Górecka, Tomasz Fornal i Aleksander Śliwka. Cała szóstka w sportowym duchu promuje filary Mistrzowskiej Oferty Plusa, w pierwszym spocie: dwa abonamenty w cenie jednego, a w drugim: dwa smartfony w cenie jednego (przy zakupie Xiaomi Redmi Note 12 5G klient otrzymuje w prezencie drugi smartfon Xiaomi Redmi A2).

      Spot „Światłowód w Plusie”

      W kampanii reklamowej Plus Internet ponownie występuje lubiana trójka sprzedawców, których role grają Anna Smołowik, Filip Orliński i Wojciech Mecwaldowski. W humorystyczny sposób popularyzują ultraszybki światłowód od Plusa w atrakcyjnej cenie, który dla wielu wciąż jest ofertową nowością. Plusowe trio uświadamia, że światłowód, który od lat można znaleźć w ofercie Plusa, obejmuje zasięgiem już ponad 13 milionów mieszkańców Polski.

      Plus Abonament

       

       

       

      Metryczka kampanii

      Nazwa reklamy: Mistrzowska oferta – 2 abonamenty w cenie 1
      Klient: Polkomtel Sp. z o.o.

      Zarządzający projektem po stronie klienta: Karina Jakóbiak-Kapusta, Małgorzata Lenarczyk,

      Magda Olcho-Bauza

      Dom produkcyjny: TFP

      Agencja: Freundschaft

      Reżyser: Maciek Bochniak

      Postprodukcja: Televisor

      Media: TV, Online, Radio, OOH, BTL

      Metryczka kampanii

      Nazwa reklamy: Mistrzowska oferta – 2 smartfony w cenie 1

      Klient: Polkomtel Sp. z o.o.

      Zarządzający projektem po stronie klienta: Karina Jakóbiak-Kapusta, Małgorzata Lenarczyk,

      Małgorzata Dzięgielewska-Sojka, Rafał Kawecki, Daniel Żero

      Dom produkcyjny: TFP

      Agencja: Freundschaft

      Reżyser: Maciek Bochniak

      Postprodukcja: Televisor

      Media: TV, Online, Radio

      Plus Internet

       

       

      Metryczka kampanii:

      Nazwa reklamy: Światłowód w Plusie

      Klient: Polkomtel Sp. z o.o.

      Zarządzający projektem po stronie klienta: Karina Jakóbiak-Kapusta, Małgorzata Lenarczyk,

      Małgorzata Dzięgielewska-Sojka, Cezary Maciej Nawrocki

      Dom produkcyjny: TFP

      Agencja: Freundschaft

      Reżyser: Maciek Bochniak

      Postprodukcja: Televisor

      Media: TV, Online, BTL

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *