MediaSieci kablowe

Nowe logo Elsatu i Silemana! (wideo)

Podstawą funkcjonowania współczesnego świata jest Internet. Dostęp do sieci mają już 4 miliardy ludzi co stanowi ponad połowę populacji. W Polce znajduje się prawie 30 000 użytkowników Internetu co daje 72% wszystkich Polaków. Oprócz wirtualnego świata, dla wielu ludzi podstawową rozrywką jest oglądanie telewizji. Średni dobowy czas oglądania telewizji przez przeciętnego Polaka wynosi 4 godziny i 36 minut.

 

INTERNET I TELEWIZJA TO POTĘGA XXI WIEKU!

Jako firmy telekomunikacyjne świadczące usługi telewizji kablowej, Internetu oraz telefonii stacjonarnej zdajemy sobie z tego sprawę. Wiemy, że musimy być na bieżąco, działać wedle przemyślanej koncepcji i stale odkrywać więcej. Nadszedł czas odświeżenia marki, wprowadzenia nowego logo oraz zmiany naszego oblicza. Zmiany niezupełnej, ponieważ kierując się cytatem:

„Prawdziwy akt odkrycia nie polega na odnajdywaniu nowych lądów, lecz na patrzeniu na stare w nowy sposób” – Marcel Proust

,,Dla firm, które wciąż dynamicznie się rozwijają, stałe prace nad poprawą wizerunku i jakości komunikacji są jednym z priorytetów. Natomiast branża telekomunikacyjna niejako motywuje nas do tego, abyśmy byli możliwie jak najbardziej nowocześni, również w płaszczyźnie marketingu.” – mówi Kamila Sołdrowska, kierownik działu Marketingu i PR firm Elsat i Sileman – ,,Nawet najlepsze logo firmy może się postarzeć. Odświeżeniem wizerunku chcemy udowodnić, że dynamicznie się rozwijamy oraz dążymy do unowocześnienia postrzegania naszych marek. Poprzednie znaki firmowe, z którymi Klient nas identyfikował były w obiegu od kilku/kilkunastu lat. W związku z tym, nowych logo nie zmieniliśmy bardzo radykalnie. Kształtem i kolorystyką nawiązują do poprzednich, jednakże (mam nadzieję) nadadzą Elsatowi i Silemanowi lekkiego „powiewu świeżości”. 
Logo to unikalna i charakterystyczna forma ekspresji graficznej, która stanowi wizytówkę firmy oraz sposób identyfikacji marki. Logo znajduje się na wszystkich materiałach drukowanych, marketingowych, reklamach, biurach, pojazdach, stronie internetowej, a także na ubraniach pracowników. Jedna zmiana pociąga za sobą kolejne. Wprowadzenie nowego logo to świetny moment na odświeżenie lub podjęcie nowych działań.

,,Nowe logo stanowią doskonały pretekst do kolejnych zmian. Wśród wielu płaszczyzn, w których musieliśmy dokonać modyfikacji postanowiliśmy uatrakcyjnić wizerunek naszych Pracowników wyposażając ich w nową odzież firmową. Głównym naszym celem jednakże było aby bardzo silnie zaznaczyć naszą pozycję na rynku oraz fakt, że w żadnym wypadku nie ma planów aby którąkolwiek z naszych spółek sprzedać.”
Pomysłów na nowe logo było mnóstwo. Kilkanaście koncepcji i kilka indywidualnych poglądów w końcu doprowadziło do stworzenie pełnego i spójnego symbolu, oddającego nasz charakter i nawiązującego do świadczonych przez nas usług.
,,Każdy ze znaków nawiązuje do wcześniej używanych logo Elsatu i Silemana. Kiedy złączymy je w jeden symbol (a często świadczymy usługi wspólnie) powstanie znak nieskończoności sugerujący wzajemność naszych spółek i stałą współpracę, a także dążenie do nieskończonego rozwoju. Sama struktura łuków w logo nawiązuje graficznie do światłowodów będących filarem dostarczania usług do naszego Klienta.”  tłumaczy Kamila Sołdrowska.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *