Nowe logo Grupy Bauer Media
Grupa Bauer Media wprowadziła dziś nową identyfikację wizualną. Nowy branding stanowi ważny krok w transformacji firmy i został opracowany przez agencję MUTABOR. Ma na celu stworzenie nowego, świeżego wyglądu przy jednoczesnym zachowaniu kluczowych elementów istniejącej identyfikacji, oddając hołd długiej historii firmy.
W ostatnich latach Bauer zdywersyfikował swoje portfolio biznesowe, przekształcając się z niemieckiego wydawnictwa w międzynarodowy koncern medialny. Zajmuje wiodącą pozycję w branży wydawniczej i audio w całej Europie, a jednocześnie inwestuje w inne obszary działalności, takie jak gazety i porównywarki internetowe.
Nowa identyfikacja wizualna odzwierciedla sposób, w jaki firma ewoluowała w czasie i ambicję dalszego przyspieszania jej transformacji, z wyraźnym naciskiem na cyfryzację. Inne elementy dotychczasowej transformacji obejmowały ponowne zdefiniowanie celu, misji i wartości firmy.
Yvonne Bauer, CEO, mówi: “Jesteśmy niezwykle dumni, że możemy zaprezentować nowy branding, który podkreśla dotychczasową drogę transformacji, zachęcając nas do kontynuowania naszych wysiłków, jednocześnie celebrując prawie 150-letnie dziedzictwo Firmy. Dążymy do uwolnienia pełnego potencjału naszej działalności, naszych marek i naszych pracowników. Nowa identyfikacja wizualna wzbogaci nasz profil korporacyjny i poprawi wiarygodność naszej marki dzięki wspólnemu poczuciu celu i wartości”.
CCO i współzałożyciel MUTABOR, Heinrich Paravicini, mówi: “To była przyjemność być częścią procesu transformacji Grupy Bauer Media. Wspólnie stworzyliśmy nowoczesny projekt, który przejawia się w każdym aspekcie wzornictwa, obrazując nową generację Grupy Bauer Media – kreatywnej potęgi, która docenia różnorodność, inspiruje innych i wzbogaca codzienne życie na zupełnie nowym poziomie “.
Dzięki natychmiast rozpoznawalnemu logo, wyrazistym kolorom, prostej typografii i obrazom skoncentrowanym na ludziach, nowa marka zapewnia bardziej współczesny wygląd i styl firmie, która w 2025 roku będzie obchodzić 150. rocznicę powstania. W ciągu najbliższych 12 miesięcy branding zostanie wdrożony we wszystkich kluczowych miejscach, począwszy od stron internetowych, kont w mediach społecznościowych i przestrzeni biurowych.
foto. Bauer Media