Nowe możliwości sponsorskie w TVN 24 BiS. TVN24 lidera wśród kanałów informacyjnych
Od marca w ofercie TVN 24 BiS pojawiła się nowa możliwość sponsorska – filmy dokumentalne. Jest to oferta skierowana dla Klientów, którym zależy na dotarciu do up’marketowych grup widzów.
Filmy dokumentalne na TVN 24 BiS, wraz z każdym odcinkiem zabierają widzów w ekskluzywną podróż dookoła świata. Od najbardziej zaludnionych miast na globie, poprzez wycieczki po dżungli bez ekwipunku, sypialnie bogaczy, aż po najmniej dotknięte ludzką ręką zakątki świata, do których zdołał dotrzeć człowiek.
Opowiadają historie ludzi żyjących w świecie diametralnie różnym od naszego, z domowego zacisza widzowie będą mogli poczuć się jak na plaży wysp Tonga, lub w samym centrum miejskiej dżungli Nowego Jorku.
Filmy dokumentalne są dostępne w sprzedaży monosponsoringowej.
Od początku roku kanał TVN24 niezmiennie utrzymuje pozycję lidera wśród kanałów informacyjnych w Polsce:
- zarówno w grupie komercyjnej 16-49 (SHR=2,14%; AMR=56,8 tys.)
- jak i w up’marketowych grupach menadżerskich: Top Management (SHR=5,80%; AMR=33,9 tys.) czy Top Management 25-59 (SHR=5,1%; AMR=25,7 tys.).
Źródło: NAM, AMR i SHR% 01.01-14.02.2018