Nowe otwarcie w TVP – startuje kampania wizerunkowa „Poznajmy się na nowo!” (wideo)
Po okresie zmian Telewizja Polska stawia na budowanie bliskości z widzami oraz zrozumienie ich codziennego życia i emocji. Celem nowej kampanii wizerunkowej TVP jest zjednoczenie Polaków niezależnie od ich poglądów i pokazanie, że Telewizja Polska jest miejscem dla wszystkich – otwartym na różnorodność, pełnym ciepła i gotowym do ponownego nawiązania więzi z widzami.
Podczas konferencji ramówkowej Telewizja Polska zaprezentowała nowy spot wizerunkowy, w którym wzięli udział nie tylko znani i lubiani artyści związani z nadawcą publicznym (Paulina Chylewska, Kuba Badach, Barbara Kurdej-Szatan, Kacper Kuszewski, Lanberry, Michał Szpak, Maciej Musiał, Wiktoria Gorodeckaja, Michał Czernecki, Joanna Szczepkowska, Agnieszka Dziekan, Błażej Stencel, Robert Janowski, Marta Manowska, Patryk Ganiek, Jacek Laskowski, Katarzyna Dowbor, Filip Antonowicz, Joanna Górska, Claudia Carlos, Robert El Gendy, Tomasz Stockinger, Piotr Wojdyło, Tomasz Tylicki, Michał Żebrowski, Teresa Lipowska, Karina Woźniak, Emilia Komarnicka czy Joanna Dunikowska-Paź), ale też widzowie TVP.
W spocie wykorzystano utwór „Od Nowa” zespołu Kwiat Jabłoni, który podkreśla nową filozofię Telewizji Polskiej – „poznajmy się na nowo”. Kluczowy tekst piosenki ma zainspirować widzów do ponownego odkrywania TVP, która chce być nie tylko obserwatorem, ale i uczestnikiem życia swoich odbiorców.
Nowa kampania wizerunkowa Telewizji Polskiej to „nowe otwarcie”, które ma symbolizować intymność i zaangażowanie. W spocie pojawiają się sceny, w których gwiazdy TVP wchodzą w interakcje ze zwykłymi ludźmi, ukazując ich wspólne przeżycia, a także motyw podania sobie ręki – gestu symbolizującego jedność ponad podziałami. Telewizja Polska pragnie łączyć ludzi niezależnie od ich poglądów, pochodzenia czy przynależności społecznej, oferując programy odzwierciedlające codzienne życie i prawdziwe emocje.
Kampania „Poznajmy się na nowo!” obejmuje szereg działań promujących poszczególne pozycje programowe TVP we wszystkich kanałach komunikacji. Za produkcję spotu oraz kampanię promocyjną odpowiada nowo powstałe Biuro Reklamy i Marketingu TVP
– Chcemy, aby widzowie poczuli, że TVP jest blisko nich, że jest ich telewizją – otwartą, przyjazną i gotową zbudować relację z każdym, kto pragnie poznać nas na nowo – mówi Tomasz Sygut, dyrektor generalny Telewizji Polskiej.
TVP kontynuuje wiele sprawdzonych formatów, ale jednocześnie wprowadza do swojej jesiennej oferty programowej wiele nowości, które mają przyciągnąć zróżnicowaną widownię oraz odzwierciedlać różnorodność pokoleniową i kulturową Polaków. TVP jako nowoczesna telewizja publiczna dąży do tego, by stać się miejscem, gdzie spotykają się wszystkie pokolenia, mimo różnic w wartościach i przekonaniach.
Telewizja Polska zaprezentowała ofertę programową na jesień
Telewizja Polska zaprezentowała ofertę programową na nadchodzącą jesień. To połączenie nowości z popularnymi i uwielbianymi przez widzów produkcjami.
Najważniejszą nowością wśród programów rozrywkowych jest prowadzony przez Barbarę Kurdej-Szatan show „Cudowne lata”, w którym boomerzy zmierzą się z millenialsami. Nowy program rozrywkowy „Daję słowo. Maciek Orłoś” poprowadzi też popularny prezenter „Teleexpressu”. Telewizja Polska zostawia w ramówce swoje największe rozrywkowe hity. Show „The Voice of Poland” poprowadzą Paulina Chylewska i Maciej Musiał, a do grona trenerów dołączy Kuba Badach; z widzami „Jaka to melodia?” po latach ponownie przywita się Robert Janowski; „Koło fortuny” poprowadzi m.in. nowa twarz TVP Błażej Stencel, który wygrał wielką akcję „Włącz się”, do której zgłosiło się ponad 2 tys. osób marzących o pracy w telewizji; kultowe „1 z 10” odświeży swoją formułę, a rolnik dalej będzie szukał żony. Jedną z nowości jesiennej edycji „Pytania na śniadanie”będą porady dla seniorów, których udzieli 93-letnia Teresa Godlewska.
Od września na antenach Telewizji Polskiej nie zabraknie emocjonujących kryminałów oraz opowieści z miłosną historią w tle. W ofercie pojawią się m.in. takie produkcje, jak „Profilerka” w reżyserii Moniki Jordan-Młodzianowskiej z udziałem Wiktorii Gorodeckajej i Michała Czerneckiego, rozgrywający się w stalinowskiej Polsce kryminał noir „Gra z Cieniem” w reżyserii Kingi Dębskiej, długo wyczekiwany drugi sezon serialu kryminalno-sensacyjnego „Krucjata”czy„Kawa z kardamonem”. W jesiennej ramówce Telewizji Polskiej nie zabraknie też kontynuacji popularnych polskich produkcji. TVP1 zaprasza na „Klan”, telenowelę historyczną „Korona królów. Jagiellonowie”, przygody detektywa w sutannie, czyli „Ojca Mateusza” oraz „Komisarz Alexa”, do którego dołączył Olaf Lubaszenko. Widzowie TVP2 nadal będą mogli śledzić losy bohaterów swoich ulubionych seriali: „Barwy szczęścia”,„Na sygnale” i „M jak miłość”.
Na kolejną porcję premier zaprasza Teatr Telewizji. W bogatej i różnorodnej ofercie znajdą się zarówno oryginalne produkcje TVP, jak i docenione przez krytyków przedstawienia przeniesione z desek polskich teatrów. Przed nami kolejne premierowe spektakle z wielkimi kreacjami Andrzeja Seweryna, Jana Englerta, Wojciecha Malajkata, Joanny Szczepkowskiej czy Danuty Stenki. Jedną z nowości TVP2 będzie program „Dobry tytuł”, w którym przez bogaty świat nowości literackich przeprowadzą widzów Agata Passent i Szymon Kloska.
Wśród nowości TVP Info znajdą się m.in. „Trójkąt polityczny”, czyli trzy kwadranse rozmowy o polityce na żywo, którą poprowadzą Aleksandra Pawlicka i Renata Grochal; „Kwiatki polskie”, w którym Katarzyna Kasia i Grzegorz Markowski pokażą polską politykę od mniej poważnej strony; program „Oko na Europę” poświęcony problematyce europejskiej oraz serwis informacyjny „14.30” przygotowywany przez redakcję „19.30”. Od września na antenę TVP Info trafi też „Panorama” pod redakcją Jarosława Kulczyckiego. W nowej odsłonie program jest o 15 minut dłuższy, wzbogacono go o informacje gospodarcze, zawiera więcej autorskich materiałów społecznych i kulturalnych. Jesienna „Panorama” to najważniejszy program wieczornej ramówki TVP Info i stała pora emisji – codziennie o 22:00. Ponadto jesienią TVP Info zaprezentuje nową szatę graficzną i przeniesie się do nowego studia.
foto,źrdło. TVP
Wreszcie Regionalna Trójka po 17-letniej przerwie nieobecności powraca w zielonych ekologicznych barwach tylko w TVP3.
Nareszcie Regionalna Trójka powraca do zieleni w pełnym wymiarze tylko w TVP3. (po 17 latach przerwy nieobecności.