Nowe wydanie dwumiesięcznika „Wysokie Obcasy Praca” od jutra w sprzedaży
Szefowa polskiego oddziału Google’a Agnieszka Hryniewicz-Bieniek opowiada o swojej drodze na szczyt, dr Renata Tomaszewska-Lipiec podkreśla korzyści płynące z odpoczynku od pracy, Dorota Warakomska przedstawia sztukę autoprezentacji, a dr Maciej Kościelniak radzi, kiedy zmienić zawód – te oraz wiele innych tematów znaleźć będzie można w najnowszym numerze „Wysokich Obcasów Praca”, który ukaże się na rynku jutro – w czwartek, 27 czerwca br.
Bohaterką okładki lipcowo-sierpniowych „Wysokich Obcasów Praca” jest szefowa polskiego oddziału Google’a Agnieszka Hryniewicz-Bieniek. Na łamach magazynu zdradza czytelnikom, co pomogło jej wejść na szczyt, jakich kompetencji szuka u swoich pracowników oraz czego nauczyły ją zawodowe porażki.
– W moim przypadku było tak, że gdy coś mi się nie udawało, szczegółowo to analizowałam, i to latami, w destrukcyjny sposób. Miałam do siebie pretensje i bardzo surowo się oceniałam. Z wiekiem się przestawiłam – opowiada Zuzannie Ziomeckiej.
Redakcja rozmawia również z dr Renatą Tomaszewską-Lipiec, która przestrzega przed skutkami przepracowania i podkreśla korzyści płynące dla nas i naszych firm z tego, że nauczymy się odpoczywać. Psycholog dr Maciej Kościelniak radzi z kolei, kiedy jest najlepszy czas na zawodowe przekwalifikowanie, jak się do tego zabrać oraz czego unikać, aby zmiany zakończyły się dla nas pozytywnie; radczyni prawna Katarzyna Przyborowska pisze o tym, jak przestrzegać prawa będąc blogerem, a Dorota Warakomska opowiada o sztuce autoprezentacji.
Czytelnicy dowiedzą się z numeru także, jak Patty McCord wymyśliła „szczęśliwego Netflixa”, w jaki sposób kapitalizm wychowuje nasze dzieci, po czym poznać, że nie jest się lubianym w miejscu pracy oraz jak pozostać w życiu autentycznym wg najchętniej czytanej psycholożki Stanów Zjednoczonych Brené Brown.
Nowe wydanie magazynu „Wysokie Obcasy Praca” będzie dostępne w punktach sprzedaży prasy przez dwa miesiące od czwartku, 27 czerwca br. w cenie 11,99 zł. Można go również pobrać w aplikacji „Wysokie Obcasy Extra”, a także kupić na Kulturalnysklep.pl i – w formie cyfrowej – na Publio.pl.
Numer wspiera kampania promocyjna w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej tygodniki, „Newsweek”, „Wysokie Obcasy Extra”) i w internecie (Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl, Facebook i Google). Działania promocyjne przygotował zespół marketingu „Wysokich Obcasów”.