Nowoczesne urządzenia Huawei w supercenach w T-Mobile – strzał w dziesiątkę (wideo)
Już dziś, 27 grudnia 2017 r., startuje karnawałowa oferta i kampania T-Mobile z nowoczesnymi urządzeniami Huawei w supercenach.
W T-Mobile nie ma czasu na poświąteczne lenistwo: dla oferty którą Operator przygotował w końcówce roku zdecydowanie warto zerwać się z kanapy. Dwa supernowoczesne urządzenia: Smartfon Huawei Mate 10 lite i Tablet Huawei MediaPad T3 10 dostępne będą w wystrzałowych cenach. W sam raz na Sylwestra i początek roku.
Huawei Mate 10 lite to najnowsza propozycja chińskiego producenta. Smartfon wyposażony w potężny, 8-rdzeniowy procesor Kirin 659, 64 GB pamięci ROM i 4 GM pamięci RAM, oraz świetną baterię o pojemności 3340 mAh zaspokoi nawet wymagających użytkowników. Miłośnicy multimediów ucieszą się z optyki współtworzonej z Leica (obiektywy 16 i 2 Mpix, oraz nagrywanie wideo w 4K), a efekty swoich prac będą mogli podziwiać na 5,9- calowym ekranie IPS LCD o rozdzielczości Full HD.
W karnawałowej propozycji od T-Mobile Huawei Mate 10 lite będzie dostępny już za 1 zł na start przy miesięcznej opłacie w wysokości 90 zł i umowie na 24 miesiące. Oferta obejmuje nielimitowane połączenia, SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci, oraz Internet bez limitu danych w kraju.
Druga propozycja T-Mobile to nowoczesny tablet Huawei MediaPad T3 10. Wysokiej rozdzielczości ekran, obudowa z lekkiego a przy tym trwałego aluminium oraz bateria o pojemności 4800 mAh i łatwe sterowanie uprawnieniami czyni z niego prawdziwie rodzinne centrum rozrywki.
Huawei MediaPad T3 10 dostępny jest już za 1 zł na start w ofercie z internetem mobilnym obejmującej pakiet 30 GB danych i abonamentem w wysokości 39,99 zł miesięcznie. Umowa zawierana jest na 24 miesiące, a raty za sprzęt rozłożone są na 36 miesięcy.
Ofertę T-Mobile będzie promował w startującej dziś kampanii reklamowej. Spoty premierowo prezentujemy poniżej:
Kampanię reklamową przygotował departament komunikacji rynkowej TMobile Polska wraz z agencją Bridge2Fun, która zajęła się kreacją i produkcją spotów. mi Zaplanowaniem i kupieniem kampanii zajęły się: dom mediowy Starcom oraz dom mediowy Mindshare . Za działania reklamowe w internecie odpowiada – LiquidThread, za kampanię w mediach społecznościowych – Agencja Warszawa, materiały BTL przygotowała agencja ARC Worldwide.
Spoty jesszcze lepsiejsze od oferty