Noworoczna kampania reklamowa Netii
Netia wystartowała z noworoczną kampanią ATL. W spocie telewizyjnym sympatyczne, świetliste korniki z entuzjazmem wymieniają zalety noworocznej promocji, w której pakiety szybkiego, nielimitowanego dostępu do internetu z bogatą ofertą TV kosztują od 60 zł miesięcznie, a przez 3 miesiące na start są gratis.
– Noworoczna kampania wyprzedażowa rusza 4 stycznia 2021 r. i potrwa kilka tygodni. Wykorzystujemy 30-sekundowy spot z udziałem naszych sympatycznych, świetlistych postaci inspirowanych kornikami – znanymi specjalistami od drążenia kanałów telewizyjnych. – powiedziała Joanna Pędzińska, szefowa komunikacji marketingowej B2C w Netii.
– Spot będzie emitowany w głównych i tematycznych kanałach Grupy Polsat oraz TVN Discovery Polska. Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends, spot wyprodukowała firma TFP, natomiast zakup mediów leżał po stronie domu mediowego Vizeum. – dodała Joanna Pędzińska.
Reklamowana aktualnie oferta, to specjalna propozycja na okres świąteczno-noworoczny (obowiązuje do 16 lutego br.), w której operator proponuje pakiety szybkiego nielimitowanego dostępu do internetu o prędkości nawet do 1 Gb/s i zróżnicowaną ofertę pakietów telewizyjnych w bardzo atrakcyjnych cenach i aż 3-miesiecznym okresem na start bez opłat abonamentowych.
Korzystając z reklamowanej oferty, już za 60 zł miesięcznie (cena z rabatami za e-fakturę i zgody marketingowe; płatne od 4. do 24. miesiąca obowiązywania umowy) uzyskujemy dostęp do stacjonarnego internetu do 300 Mb/s i usługi TV ze 100 popularnymi kanałami (pakiet M). Analogiczny zestaw ze 182 kanałami TV (pakiet L) kosztuje 90 zł. W zależności od możliwości technicznych, łącze internetowe można przyspieszyć nawet do 1 Gb/s (+20 zł miesięcznie).
Na trzech darmowych miesiącach na start zachęty do zakupu oferty Netii się nie kończą. W pierwszym miesiącu klienci otrzymują bezpłatnie dostęp do pełnej oferty telewizyjnej Netii, czyli aż 216 kanałów. Przez cały okres umowy promocyjnej abonenci otrzymają bezpłatnie dwa kanały Cinemax. Klienci, którzy wybiorą pakiet M otrzymają także bezpłatnie na 24 miesiące dostęp do trzech kanałów dziecięcych i młodzieżowych NICK, a za 10 zł miesięcznie mogą dokupić paczkę aż 12 kolejnych kanałów dla dzieci (wszystkie wchodzą w skład pakietu L). Kolejnym „gratisem” w pierwszym miesiącu jest GigaNagrywarka w wariancie Maxi (timeshift, catch up TV oraz aż 1500 godzin nagrań na 120 dni – regularna cena 15 zł miesięcznie). W kolejnych miesiącach można korzystać bez dodatkowych opłat z GigaNagrywarki w wersji Basic.
Do każdej usługi dostępu do internetu Netia dodaje również kompleksową usługę cyberbezpieczeństwa pod nazwą Bezpieczny Internet 2. Po okresie promocyjnym (od 3. miesiąca koszt usługi to 10 zł miesięcznie).
Oferta treści premium w Netii – do której w pierwszym miesiącu mają dostęp bez dodatkowych opłat wszyscy klienci – składa się z pakietów (koszt miesięczny): Eleven Sports (4 kanały) w cenie 10 zł, Polsat Sport Premium (2 kanały plus 4 serwisy PPV) za 20 zł, HBO HD (3 kanały) i HBO GO za 20 zł, Filmbox (5 kanałów) za 10 zł, Canal+ Prestige (8 kanałów) w cenie 50 zł oraz pakietu aż 6 kanałów z treściami dla dorosłych za 10 zł.
Drugi (i kolejne) nowoczesne dekodery Netia EvoBox z ofertą TV analogiczną jak na pierwszym urządzeniu (multiroom), dostępne są za zaledwie 10 zł miesięcznie.
Do szybkiego, stacjonarnego dostępu do internetu i zestawów z TV, klienci mogą również dokupić, w bardzo atrakcyjnych cenach, m.in. nielimitowany telefon stacjonarny (10 zł miesięcznie) oraz usługi mobilne (Netia Mobile) w cenie od 20 zł miesięcznie. Na przenoszących numer czeka bonus w postaci 3 miesięcy bez opłat (standardowo jeden miesiąc).