MediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

Nowość w ofercie Biura Reklamy TVN Media

Wraz ze startem jesiennej ramówki telewizyjnej oferta Biura Reklamy TVN Media została poszerzona o nowy produkt reklamowy Sponsoring Multiscreen. Po raz pierwszy w ofercie serwisów VOD w Polsce reklamodawcy zyskują możliwość pakietowego zakupu kampanii sponsoringowej, ściśle związanej z wybranym formatem, niezależnie od kanału dystrybucji treści.

 

 

 

 

Zakup pakietowy Sponsoring Multiscreen pozwala komunikować przekaz marki na niespotykaną dotąd skalę; wśród widzów kanału TVN – najpopularniejszej stacji telewizyjnej w Polsce (12,3% udziału w grupie komercyjnej 16-49[1]) oraz wśród użytkowników player.pl – najbardziej zasięgowej legalnej platformy VOD w kraju (5,5 mln realnych użytkowników wiosną 2019 r.[2] i utrzymana pozycja lidera po dwóch tygodniach emisji jesiennej ramówki[3]).

„Sponsoring Multiscreen to kolejne nowatorskie narzędzie pozwalające współpracującym z nami markom jeszcze skuteczniej zbudować pożądany wizerunek i mocniej zaistnieć w świadomości konsumentów. Nabywcom pakietu oferujemy precyzyjny dobór kontekstu, ale przede wszystkim możliwość podążania za odbiorcą i kierowania do niego przekazu tam, gdzie ogląda swoje ulubione programy.”mówi Marcin Idzik, Dyrektor działu sprzedaży Biura Reklamy TVN Media.

Koncepcja produktu wynika z obserwowanych trendów i zmian dokonujących się w sposobie konsumpcji treści wideo. Formaty TVN zdobywają widownię niezależnie od kanału dystrybucji. Widzowie tradycyjnej telewizji linearnej śledzą je na ekranach swoich telewizorów, a niekiedy nadrabiają zaległości online, podczas gdy część odbiorców nastawionych na samodzielny wybór miejsca, czasu i ekranu poszukuje ich wyłącznie w serwisie player.pl.

Z analiz Biura Reklamy TVN Media wynika, że profile widzów stacji TVN i użytkowników player.pl uzupełniają się, a platforma VOD pozwala zwiększyć widownię danego formatu nawet o 30%. Decydując się na zakup pakietowy reklamodawcy istotnie poszerzają zatem zasięg planowanej kampanii w atrakcyjnych grupach docelowych, szczególnie wśród konsumentów do 30-34 roku życia i wśród osób wykształconych.

Sponsoring Multiscreen został zaprojektowany jako produkt jakościowy, pozostający w ścisłym związku z danym formatem wybranym spośród jesiennych nowości (m.in. „39 i pół tygodnia”, „Starsza pani musi fiknąć”) lub flagowych, od lat cieszących się niesłabnącą popularnością, produkcji TVN (m.in. „Top Model”, „Kuchenne rewolucje”, „Kuba Wojewódzki”).

Konstrukcja produktu zakłada analogiczne możliwości ekspozycji marki w kanale TVN i na platformie player.pl. Ośmiosekundowe billboardy sponsorskie pojawiają się bezpośrednio przy kontencie, w wyróżnionych breakach sponsorskich, standardowo po bloku reklamowym lub po zakończeniu całego programu.

Liczba wyemitowanych billboardów sponsorskich online i offline jest gwarantowana, a zakup kampanii można zrealizować wygodnie za pomocą jednego zlecenia. Obok zwiększonej siły i zasięgu dotarcia Sponsoring Multiscreen wiąże się również z korzyściami cenowymi. Za zakup pakietowy Biuro Reklamy TVN Media nalicza dodatkowy rabat.

[1] dane za okres 02-17.09.2019 r., źródło: Nielsen Audience Measurement.
[2] dane za marzec 2019 r. dotyczące serwisów oferujących dostęp do treści jednocześnie w modelu płatnym i bezpłatnym, źródło: Badanie Gemius/PBI.
[3] dane tygodniowe za okres 09-15.09.2019 r. dotyczące serwisów oferujących dostęp do treści jednocześnie w modelu płatnym i bezpłatnym, źródło: Badanie Gemius/PBI.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *