Internet & Gry - Reklama

Nowości w serwisach Grupy Eurozet

Grupa Eurozet uruchomiła nowy serwis lifestylowy StylŻycia.radiozet.pl, a Antyradio.pl zyskało nowy, funkcjonalny i nowoczesny layout.

 

Zmiany są wynikiem nowej strategii rozwoju serwisów internetowych, w ramach której content lifestylowy z Chillizet.pl zasilił StylŻycia.radiozet.pl, a Chillizet.pl stanie się stroną poświęconą głównie radiu, promocji treści związanych z życiem anteny, programów oraz podcastów stacji. Na StylŻycia.radiozet.pl użytkownicy codziennie znajdą praktyczne porady dotyczące związków, mody i urody, a także prowadzenia domu. Nie zabraknie także przepisów kulinarnych i praktycznych wskazówek, jak ułatwić sobie codzienne domowe obowiązki.

Layout serwisu wpisuje się w styl graficzny obowiązujący na Radiozet.pl, a wkrótce przejdzie redesign, który będzie miał na celu podkreślenie jego charakteru i jeszcze lepsze wyeksponowanie treści, które się w nim znajdują.

Z kolei w nowym serwisie Antyradio.pl użytkownicy niezmiennie znajdą newsy muzyczne, informacje o koncertach, premierach i wydarzeniach muzycznych, a także wiadomości ze świata filmów i seriali, recenzje, ciekawostki z planów zdjęciowych oraz zapowiedzi najgłośniejszych produkcji kinowych i platform VOD. Nowy layout pozwoli lepiej oddać charakter Antyradia.

Wprowadzone zmiany i stworzenie serwisu StylŻycia.radiozet.pl to wynik realizacji nowej strategii rozwoju, mającej na celu wzmocnienie portalu Radiozet.pl i przyciągnięcie jeszcze większej liczby użytkowników, którzy w ramach serwisów Radiozet.pl znajdą teraz nie tylko treści z zakresu publicystyki i informacji, lecz także content lifestylowo-rozrywkowy. Chillizet.pl pozostanie serwisem stricte radiowym. W pierwszych tygodniach stycznia 2021 roku serwis zyska też nowy wygląd i projekt funkcjonalny. Antyradio natomiast od lat ma grono wiernych fanów, zarówno on-air, jak i online. To właśnie z myślą o nich przygotowaliśmy nowy layout serwisu. Podjęte działania pozwolą uzyskać jeszcze większą synergię między brandami online i onair oraz wzmocnić nasze serwisy i jeszcze lepiej dopasować je do potrzeb odbiorcówmówi Tomasz Sofuł, dyrektor Działu Online Grupy Eurozet.

Serwisy zostały zaprojektowane zgodnie z filozofią mobile first w technologii Responsive Web Design, tak aby użytkownicy mogli z niego korzystać w równie komfortowy sposób zarówno na desktopie, tablecie, jak i smartfonie. Za przygotowanie, projekt graficzny i wdrożenie odpowiedzialny był zespół online Grupy Eurozet.

W październiku br. Grupa Eurozet awansowała na 14. miejsce rankingu Mediapanel największych wydawców internetowych w Polsce, a jej serwisy odwiedziło rekordowe 13,1 mln realnych użytkowników. Również portal Radiozet.pl zanotował rekordową liczbę 12,1 mln RU i awansował na 11. miejsce w rankingu największych polskich domen pod względem liczby RU.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *