Internet & Gry - Reklama

Nowy format w portfolio Polsat Media display – Vscreening

W lutym 2025 miała miejsce premiera nowego formatu w portfolio Polsat Media display – Vscreening (Expand Video Full Page). Format ten zapewnia pełnoekranowe doświadczenia z konsumpcji treści reklamowej Video-In-Banner.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      Po wejściu w interakcję z kreacją inicjującą, użytkownik ma możliwość obejrzenia wideo na pełnym ekranie. Dzięki temu rozwiązaniu reklama staje się wciągającym przeżyciem, które przyciąga uwagę odbiorców i pozwala na maksymalne zaangażowanie, co przekłada się na uzyskanie bardzo wysokich wskaźników efektywnościowych (CTR, VA, etc).

      Format został wprowadzony, aby rozszerzyć ofertę Polsat Media Display i umożliwić markom wykorzystanie pełnoekranowego wideo w kampaniach online, zapewniając bardziej dynamiczną formę przekazu. Szybko znalazł uznanie w oczach reklamodawców. Kampania uzyskała bardzo wysokie wskaźniki, np. CTR powyżej 0,6% (klik uzyskiwany jest dopiero na kreacji po rozwinięciu).

      Link do testu realizacyjnego znajduje się pod adresem: https://www.interia.pl/#adtester2023_67c590b477052b3e1560d45d

      foto, źródło. Polsat Media 

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *