Nowy model zarządzania kampaniami reklamowymi w WP Ads (wideo)
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi na powierzchniach WP i innych wydawców zrzeszonych w WPartner. Ostatnio został wzbogacony o funkcję, dzięki której klienci mogą emitować swoje reklamy w modelu Flat Fee, czyli rezerwować konkretne placementy reklamowe. To kolejna zmiana po tym, jak niedawno udostępniono możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych.
Wirtualna Polska rozwija technologie w obszarze reklamy. Za pomocą WP Ads klienci mogą zwiększyć zasięgi swoich kampanii i dotrzeć do ponad 90% użytkowników internetu
w Polsce. Ostatnio narzędzie wzbogacono o nową funkcjonalność – rozliczenie w modelu Flat Fee.
Flat Fee to model stałej opłaty, który polega na odgórnym ustaleniu kwoty za realizację kampanii reklamowej. Od tradycyjnych modeli, takich jak CPC czy CPM, odróżnia go ustalenie jednej stałej kwoty, niezależnie od liczby kliknięć czy wyświetleń reklamy, co oznacza pełną kontrolę klienta nad kosztami kampanii.
– Wprowadzenie Flat Fee do panelu self-serwisowego to strategiczna zmiana, która pozwoli naszym klientom na lepsze planowanie swoich działań reklamowych. Proces zamawiania kampanii jest niezwykle wygodny. Użytkownik po zalogowaniu do panelu może samodzielnie ustalić wszystkie szczegóły, co zajmuje dosłownie kilka minut – mówi Kacper Krzak, Head of Self-Service w Wirtualnej Polsce.
Główną korzyścią jest więc przewidywalność kosztów reklamowych, a także ułatwienie budżetowania i planowania finansowego, eliminacja nieprzewidzianych kosztów związanych z kliknięciami lub wyświetleniami, atrakcyjne rabaty podczas rezerwowania terminów last minute.
Każdy klient korzystający z WP ads może samodzielnie zamówić kampanię, wybrać odpowiedni slot spośród 175 dostępnych, a także jeden z 30 formatów dla swojej reklamy. Ponadto przejrzysty model rozliczenia pozwala skutecznie zaplanować budżet. Cała instrukcja jest dostępna tutaj:
WP Ads pozwala na prowadzenie kampanii display, które docierają do 23 milionów użytkowników internetu poprzez serwisy Wirtualnej Polski, a także kilkaset wyselekcjonowanych serwisów w ramach sieci WPartner. Daje także możliwość wysyłki mailingów reklamowych. Dzięki autorskiemu rozwiązaniu Audience Center określonych zostało ponad 500 kategorii profili odbiorców reklam w kilkunastu kategoriach tematycznych, umożliwiając tym samym jeszcze dokładniejsze targetowanie.
Więcej informacji o WP Ads na stronie https://ads.wp.pl/
foto,źródło, Wirtualna Polska Holding S.A.