Polsat Media Display – Nowy produkt w ofercie Polsat Media
Biuro reklamy Polsat Media wprowadza do swojej oferty nowy produkt o nazwie Polsat Media Display, który łączy zasięgowe i tematyczne serwisy obsługiwane przez PM w pakiet o potencjale prawie 70 mln odsłon miesięcznie. Zakupu powierzchni reklamowej można dokonać zarówno w modelu programatycznym jak i bezpośrednio.
„Wierzymy, że wzbogacenie oferty o nowe formaty reklamowe oraz dostępność zakupu w PMP, będą szansą na pozyskanie dodatkowych budżetów reklamowych. Duży zasięg produktu oraz zróżnicowanie serwisów pozwoli na zaplanowanie każdej kampanii reklamowej. Dodatkowo przewidujemy możliwość prowadzenia akcji niestandardowych na wybranych serwisach.” – komentuje Wojciech Niesiobędzki, client service director Polsat Media.
W skład pakietu witryn wchodzą m.in.: jeden z najpopularniejszych serwisów pogodowych Twojapogoda.pl, telewizja internetowa ipla.tv, serwis sportowy Polsatsport.pl oraz serwis informacyjny Polsatnews.pl.